Speik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sgtkabukiman: Kult å se The Sphere på listen, undervurdert film! Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Sgtkabukiman: Kult å se The Sphere på listen, undervurdert film! Helt enig! En av mine topp 10 favoritter. Syns det er litt synd at den er såpass undervurdert. Skuespillprestasjonene, plotet, musikken og atmosfæren er helt genialt bra. Folk har vel en tendens til å klage på avslutningen, men den er jo faktisk prikklik boken, og jeg kunne aldri tenkt meg noe annet. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Gudfaren Trilogien ligger øverst på min liste. Elsker de filmene, skal jeg velge ut den beste av de igjen så blir det Gudfaren del III Natrich Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dette er utrolig "typisk" å si, men jeg ser på Ringenes Herre-triologien som tidenes beste film. Jeg har sett den utvidede versjonen 6-7 ganger, og hver gang er en ren nytelse. Alt i filmene er perfekt. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Må sette opp en liste jeg: 1. The Last Samurai 2. Dances With Wolves 3. The Shawshank Redemption 4. Die Hard 5. Mononoke-hime (Princess Mononoke) 6. Hotaru no haka (Grave Of The Fireflies) 7. Samurai 1: The Legend Of Musashi 8. Samurai 2: Duel At Ichijoji Temple 9. Samurai 3: Duel At Ganryu Island 10. Samurai Rebellion Endret 12. mars 2009 av midnight_walker Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 1. A Clockwork Orange 2. Apocalypse Now! 3. Blade Runner Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Må sette opp en liste jeg: 1. The Last Samurai 2. Dances With Wolves 3. The Shawshank Redemption 4. Die Hard 5. Mononoke-hime (Princess Mononoke) 6. Hotaru no haka (Grave Of The Fireflies) 7. Samurai 1: The Legend Of Musashi 8. Samurai 2: Duel At Ichijoji Temple 9. Samurai 3: Duel At Ganryu Island 10. Samurai Rebellion Du er tydeligvis veldig glad i samurai-filmer. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ja! Oh! Glemte Shichinin no samurai Oh! Glemte Shichinin no samurai (Seven Samurai). Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Min liste... Ingen bestemt rekkefølge og det umulig å velge bare én. 12 Angry Men Cidade de Deus Dances with Wolves Dark City The Deer Hunter Donnie Darko Eternal Sunshine of the Spotless Mind Fight Club The Fountain Into the Wild The Lord of the Rings Lost in Translation Magnolia Memento Requiem for a Dream Saving Private Ryan The Shining Star Wars: Episode IV-VI The Thing Trainspotting The Visitor Endret 13. mars 2009 av Levaiathan Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 1. The Last Samurai2. Dances With Wolves 3. The Shawshank Redemption Damn, dette likte jeg! The Last Samurai - fantastisk film. Det er de to andre også. Sjeldent jeg har lest at folk har satt The Last Samurai på topplisten. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Mine topp tre er ihvertfall klar: 1. Fight Club 2. Shawshank Redemption (Frihetens Regn) 3. Into the Wild Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Fight Club er meget god, Shawshank Redemption ser jeg helt klart hvorfor er rangert så høyt - men den er på ingen måte den emosjonelle triggeren de fleste mener at den er - mens Into The Wild har jeg enda ikke sett. Etter å ha fått mer og mer sansen for Penn må jeg nok plukke den opp på Platekompaniet i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Min liste... Ingen bestemt rekkefølge og det umulig og velge bare én.12 Angry Men Cidade de Deus Dances with Wolves Dark City The Deer Hunter Donnie Darko Eternal Sunshine of the Spotless Mind Fight Club The Fountain Into the Wild The Lord of the Rings Lost in Translation Magnolia Memento Requiem for a Dream Saving Private Ryan The Shining Star Wars: Episode IV-VI The Thing Trainspotting The Visitor Jo lett å velge ut kun en på den lista! Endret 13. mars 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Badering Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hm, du bommet med en plassering der, Badsmile. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Mine topp tre er ihvertfall klar: 1. Fight Club 2. Shawshank Redemption (Frihetens Regn) 3. Into the Wild Det burde du absolutt. Jeg ble helt tatt på sengen av Into the Wild. Helt uventet Endret 14. mars 2009 av Xanoild Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Min liste... Ingen bestemt rekkefølge og det umulig og velge bare én.*liste* Jo lett å velge ut kun en på den lista! Nei, haha. Jeg tror ikke noe på deg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Shawshank Redemption ser jeg helt klart hvorfor er rangert så høyt - men den er på ingen måte den emosjonelle triggeren de fleste mener at den er - Så hva har den å fare med da? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Så hva har den å fare med da? Den er et godt stykke film, den underholder, har gode skuespillerprestasjoner og en interessant historie. Jeg vil bare frem til at den ikke er så trist som folk skal ha det til. Det var en sterk følelse av melankoli under Morgan Freemans monolog på slutten av filmen, men ellers var den bare feel-good på høyt nivå. Rangerer den mellom 7 og 8. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ok. Personlig ser jeg ikke egentlig det helt store.. Kunne like godt vært en litt over middels film på tv en sen kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå