athorb Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Dette var absolutt en knallfin liste, ja. Åpenbart at det er god smak og lite fordommer der i gården. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg liker å se Superbad rett under Seventh Seal. Herlig kombo. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 To ord: Shawshank Redemption Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Kreativt og spennende valg. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Shawshank er solid håndverk, men den ga meg ikke stort. Drama-film helt etter boka. Endret 6. mars 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Shawshank er ikke en gang på min topp 25. Muligens kan den snike seg inn på min topp 50. Det er godt håndtverk, men overrasker aldri og er strømlinjeformet. Det ble aldri noen stor følelsesmessig opplevelse. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Du har en meget variert filmsmak Infenso. Creds Mine favorittfilmer i tilfeldig rekkefølge: 2001: A Sapce Odyssey (1968) A Clockwork Orange (1971) Oldboy (2003) La Citè des enfants perdus (1995), selv om den sårt trenger et gjensyn, begynner å bli et år eller to siden sist Pi (1998) Eraserhead (1977) Dead Man (1995) The Assasination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007) There Will Be Blood (2007) Mononoke-hime (1997) Men i morgen kan de ha endret seg^^ Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeemmzzz...Kan vel ikke si at alle disse inngår i "tidenes beste filmer" katogoriet, blir vel heller en liten liste bestående av flere av mine favoritter. Gattaca Dark City Being John Malkovich High Fidelity The Straight story Clerks Dawn of the dead The shining Brazil Sphere Starship troopers Ravenous Stand by me Endret 6. mars 2009 av SgtKabukiman Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 The Fast and The Furious filmene og Harold and Kumar filmene. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 The Fast and The Furious filmene og Harold and Kumar filmene. Dette er tråden for tidenes beste filmer, ikke dårligste. Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 hehe.. Harold and Kumar og The fast and the furious filmene faktisk folk har tydeligvis veeeeldig forskjellig smak. 1. Once Upon A Time In The West ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 hehe.. Harold and Kumar og The fast and the furious filmene faktisk folk har tydeligvis veeeeldig forskjellig smak. 1. Once Upon A Time In The West ingen over, ingen ved siden Jeg velger å tro at vedkommende ikke har sett De Gode Filmer. Velger også å tro at du heller ikke så De Gode Filmer da du var 12..(?) Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 hehe var til kommentaren ovenfor. Er vel uansett lov til å være uenig i hva som er god film Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 American History X eller Elefant Mannen tror jeg. De filmene som har rørt meg mest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Alltid kun èn film som popper opp i hodet mitt når dette blir et spørsmål, så da synes jeg tydeligvis at The Good, The Bad and The Ugly fortjener tittelen som tidenes beste film... ... Ble litt usikker på om jeg har svart på dette før men. edit: Har skrevet det før ja, men da er det tydeligvis ingen som helst tvil for mitt vedkommende. Skal prøve å ikke nevne den noe mer nå Endret 8. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Alltid kun èn film som popper opp i hodet mitt når dette blir et spørsmål, så da synes jeg tydeligvis at The Good, The Bad and The Ugly fortjener tittelen som tidenes beste film...Ble litt usikker på om jeg har svart på dette før men. Tror jeg har lest dette skrevet av deg før, men hvor mange ganger kan da det ikke nevnes? Fantastisk film! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Folk lister jo opp masse, gamle, sorthvitt filmer jeg aldri har hørt om! Hvordan hører dere om disse filmene og hvor får dere tak i de? Selv er jeg ikke sikker på hvilke filmer jeg ville satt øverst på min liste! Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Folk lister jo opp masse, gamle, sorthvitt filmer jeg aldri har hørt om! Hvordan hører dere om disse filmene og hvor får dere tak i de? Selv er jeg ikke sikker på hvilke filmer jeg ville satt øverst på min liste! Platekompaniet har for tiden en finfin kampanje med en rekke klassiske s/h. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Bad and The Ugly fortjener tittelen som tidenes beste film... Den er jo en ganske bra film .. Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 1. Goodfellas 2. Gudfaren 1 &2 3. Once Upon A Time In America 4. Ringenes Herre 5. Raging Bull Ikke særlig ukommersiell, og jeg har en forkjærlighet for gangster-filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå