haarod Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Har hatt lyst til å se den selv, men sliter med å anskaffe den. Hvordan fikk dere sett den? Jeg vil nemlig ha bra kvalitet EDIT: Jeg fant den på amazon. Jeg må ha skrevet noe feil forrige gang jeg lette. Endret 18. august 2008 av haarod Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg er kanskje en vanlig film elsker i forhold til mange her, men her er min toppliste hvertfall: 1. Once upon a time in the west 2. American history x 3. Scarface 4. Taxi Driver 5. The pursuit of happyness Nå har jeg ikke sett alle verdens filmer, men dette er det jeg føler hvertfall. Utrolig vanskelig å lage en sånn liste, føler at mange kunne ha vært top 5. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har jo favoritt filmer jeg også: 1. Egentlig alle Rocky filmene, elsker dem rett og slett 2. Batman: The Dark Knight 3. Kill Bill 1 4. Ringenes Herre serien 5. Saw 1, den er genial. Lenke til kommentar
CatharinaS Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Mine favoritter må være Vangelis, Hans Zimmer, John Williams, James N Howard og James Horner. Disse er selvfølgelig gjengangere, men liker spesielt musikken i 1492: Conquest of Paradise(selv om musikken kanskje ikke kler alle scenene) og Bladerunner. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Mine favoritter må være Vangelis, Hans Zimmer, John Williams, James N Howard og James Horner. Disse er selvfølgelig gjengangere, men liker spesielt musikken i 1492: Conquest of Paradise(selv om musikken kanskje ikke kler alle scenene) og Bladerunner. Du hadde ikke tilfeldigvis ment å poste dette i denne tråden? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvis jeg skal nevne en, tror jeg at det faller på Deer Hunter. Fantastisk film. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Once Upon A Time In The West. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Enig med dere begge, både Deer Hunter og Once Upon A Time In The West er nok på min topp 20. Fantastiske filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) ... Endret 22. oktober 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Mine top 5: 1. Ringenes Herre triologien 2. Rocky 3. Training Day 4. Scarface 5. Dum og dummere Endret 24. oktober 2008 av nitraM_8 Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Scarface.... Er altid den første filmen som faller meg inn når noen spør dette spørsmålet. Lenke til kommentar
Latsabben Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Mine top 5: 1. The Simpsons Movie 2. Star Wars (alle filmene) 3. American Pie 1 og 2 4. Eurotrip 5. Road Trip Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Er egentlig fan av komedier, så da jeg så et par dramafilmer, ble jeg positivt overraska, var jo dritfett! Peaceful Warrior, med Scott Mechlowicz, femte. (Drama) S.W.A.T. fjerde. (Action) Mean Creek, med Scott Mechlowicz, er en veldig god film, og kommer på en god tredje plass (Drama). Scarface (The World Is Yours) er en klar andreplass, ekstremt god film. (Action, tror jeg?) Og, SUPERBAD, delt med Dumb &Dumber på første. Hysterisk morsomme filmer. Helt utrolig. Greide ikke å bestemme emg for en. Så blir seks filmer på topp 5 listen min Endret 30. oktober 2008 av BallsMcLongCock Lenke til kommentar
jokkak Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 veldig mange bra innlegg av filmer her, men må si at jeg er en stor fan av de tre første Star wars filmene. men tidenes største film er uten tvil *Danser med ulver* kevin på sitt beste ! Lenke til kommentar
Bredesen20 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Må vel nesten skrive ned en film jeg har sett over 34 ganger (Ja, jeg har telt)... School of Rock! En god gammel klassiker som er like bra hvert eneste år, enten du er barn eller voksen. Top 5: 1. School of Rock 2. Starsky and Hutch 3. Dumb & Dumber 4. Harry Potter-serien 5. Rambo - First Blood part II Endret 2. november 2008 av Bredesen20 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Refererer du til den 5 år gamle School Of Rock som en "god, gammel klassiker"? Forøvrig spennende å se en person som foretrekker Rambo II fremfor 1 eller 4. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Tror aldri jeg har møtt en person med såpass kontrasterende filmsmak i forhold til meg selv. Du liker virkelig drittfilmer (min mening). Dumb & Dumber er god, dog. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Tror aldri jeg har møtt en person med såpass kontrasterende filmsmak i forhold til meg selv. Du liker virkelig drittfilmer (min mening). Dumb & Dumber er god, dog. Kan vel tenke meg at du også likte sånne filmer før du fikk den store filminteressen. Kan vel svare for meg selv også - ja, likte "drittfilmer" før. Endret 3. november 2008 av tjalla Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Starsky & Hutch er jo stor morro. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Starsky & Hutch er jo stor morro. Alle de filmene er absolutt underholdende, men er kanskje ikke helt politisk korrekt å si at de er tidenes beste filmer eller særdeles bra for den del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå