TomJ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Pøh, Two Towers hadde de lange, kjipe sekvensene med de forbaskete trefolka. Ener'n vinner. Return er noe inni helvetes overvurdert spør du meg.... Two towers var grei men Fellowship er vinneren... Ingen tvil. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hva synes dere om Fear and loathing in Las Vegas ? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg forstår meg ikke på dere! To Tårn og Atter En Konge er like bra filmer som den første, men har i tillegg de beste kampscene som kanskje noen gang er laget på film Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 To Tårn er artig den, men føles litt som en mellometappe. Spesielt ble jeg som sagt frustrert over disse langtekkelige sekvensene med trærne. Historien og introduksjonen til selve LOTR-mytologien gjør også at jeg foretrekker enern. Det skal mer enn store slag til å blende meg. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Enig med Blocker, enern er best. Visuelt penest, og best stemning. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ser ikke helt hvordan en introduksjon kan være bedre en mellometappen. I introduksjonen er det mer klønete fremstilt historie, mens i resten av filmene blir det vakrere, mer spennende og man kommer dypere inn i handlingen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hva i all verden er klønete med Ringenes Brorskap? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 "6 ringer ble smidd til menneskene", og så står det 6 mennesker der og tar imot ringer... Det kaller jeg klønete Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jaha, og hva er klønete med det? Og hvordan påvirker denne "klønheten" resten av filmen i negativ retning? Som sagt, introduksjonen og avslutningen er ofte mer spennende en mellometappen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) har ikke sagt at det påvirker resten av filmen. Men den ender kjedelig med at de løper ned en knaus og opp i en båt Endret 19. februar 2008 av Sigurd Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Den skal ende slik. De kunne nok stoppa filmen når frodo og sam legger seg ned for å dø utenfor dommedags berg.Det hadde kanskje ikke vært like kjedelig,men man må jo følge historien. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Atter en Konge = Best Særlig Extended Edition hvis dere har sett den! I treern er det fete kamper og du kjeder deg ikke et øyeblikk gjennom hele filmen! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Den skal ende slik. De kunne nok stoppa filmen når frodo og sam legger seg ned for å dø utenfor dommedags berg.Det hadde kanskje ikke vært like kjedelig,men man må jo følge historien. Slutten er like kjedelig selv om den følger historien. Jeg regner med at toern og treern også følger historien, men de er bedre for det Ah... Støtte fra Kriss. Extended er kul, ja... Sett den et par ganger tror jeg Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Synes det er mye de har tatt bort i treern som er viktig. For eksempel at Saruman blir drept Heldigvis var dette med i Extended Edition... Femti ekstra minutter til sammen Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Når jeg snakker om LOTR så er det såklart Extended Editions jeg snakker om. Fellowship er fortsatt best. Men, det er jo egentlig lite vits i å diskutere LOTR i en "tidenes beste film"-tråd, da ingen av de hører hjemme her. Endret 19. februar 2008 av Speik Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Sleng inn Citizen Kane så er alle fornøyde ;-) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 To tårn og Atter en konge hører hjemme her. Ringens brorskap er en god introduskjon til en strålende historie, men greier seg ikke noe særlig som film alene. Men den er selvfølgelig en av tidenes beste den også. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Lord of the Rings triologien.. Uslåelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Lord of the Rings triologien.. Uslåelig The Godfather triologien.. Usåelig Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Gudfaren er kanskje de kjedeligste filmene jeg har sett. Jeg gjespet meg gjennom 1 og 2, gadd aldri å se 3. Det skjer jo ingenting... De sitter bare på et kontor og gnåter om familien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå