Artistic.Hipster Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring Lenke til kommentar
Baard-Morten Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Dune, jeg kjenner ingen som liker denne filmen eller har hørt om den. David Lynch kaller det sin dårligste film noensinne, men jeg synes den er sykt bra. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 The sting (1973) er nok en av tidenes beste film. Med Paul Newman og Robert Redford i hovedrollene. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Vittorio de sica's mesterverk umberto d. tett fulgt av monty python and the holy grail Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Må vel si at Braveheart er den aller beste filmen:) Ellers er jo forrest gump, saving private ryan, LOTR og King kon alle brae filmer (og sikkert en haug flere som jeg ikke kommer på nå). EDIT: Monthy Python and the holy grail er forresten i klasse med braveheart, genial film! Endret 5. mars 2007 av StalkI2 Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) ******SLETTET****** Endret 23. mars 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Beste filmene må være Ringenes Herre filmene, men Hannibal filmene er også jekla gode filmer. Om du liker komedie og kill bill, må du se kill buljo Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Tror jeg må gå for The Matrix, gitt.. The Green Mile og The Shawshank Redemption like etter! Lenke til kommentar
Hundremeterskogen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 The Matrix (nummer 1, de andre sugde)! Forrest Gump er forresten også veldig bra. Pluss hundrevis av andre filmer som det blir umulig å velge mellom, så jeg bare sier The Matrix jeg, som var det første jeg tenkte på. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Forrest gump er utrolig bra, og er muligens den beste filmen jeg har sett. Andre kandidater må være frihetens regn, the matrix, ringenes herre atter en konge, og the truman show. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hm, kan nevne flere men den absolutte favoritten min må være Donnie Darko. Andre som er verdt å nevne; The Shawshank Redemption, Gudfaren trilogien, Braveheart +++ Lenke til kommentar
Alabaster Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Svampebob Firkant - The Movie. Sier seg selv. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Favoritt filmer er(i tilfeldig rekkefølge): Ringenes herre trilogien Alexander the great Saving private ryan Av animasjon må det bli Slipp Fimmy fri, Shrek 2 eller Istid 2. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Syns som mange andre her at The Shawshank Redemption må være en av tidenes beste fimer. Ellers er mine klare favoritter disse: Boondock Saints(i'll have a coke then ) Fargo(Elsker dialekten gjennom filmen og hvor genial Steve Buscemi er i sin rolle) The Fifth Element(ikke sikker på hvorfor,tror det er noe med Milla Jovovich som fanget meg helt!) Any Given Sunday(Dialogene mellom Pacino og Foxx, for ikke å snakke om Pacino's tale mot slutten er helt i toppklasse for min del.) Hard Candy(Utrolig hvordan Patrick Wilson og Ellen Page klarer å alene skape en så spennende atmosfære! Beste filmen jeg så i fjor) Er en del andre, men det meste er nevnt her fra før. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Import Eksport tidenes norske film !! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Syns som mange andre her at The Shawshank Redemption må være en av tidenes beste fimer. Ellers er mine klare favoritter disse: Boondock Saints(i'll have a coke then ) Fargo(Elsker dialekten gjennom filmen og hvor genial Steve Buscemi er i sin rolle) The Fifth Element(ikke sikker på hvorfor,tror det er noe med Milla Jovovich som fanget meg helt!) Any Given Sunday(Dialogene mellom Pacino og Foxx, for ikke å snakke om Pacino's tale mot slutten er helt i toppklasse for min del.) Hard Candy(Utrolig hvordan Patrick Wilson og Ellen Page klarer å alene skape en så spennende atmosfære! Beste filmen jeg så i fjor) Er en del andre, men det meste er nevnt her fra før. 8170052[/snapback] hehe, kunne ikke ha vert mer enig i de to der "name one thing you need a stupid rope for" Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Texas Chainsaw Massacre (jeg mener alså originalen fra 1974) The Evil Dead (ener'n, har ikke set alle de andre ennå.) The Godfather (de to første er brilliante, men nr. tre er ikke noe særlig) The Matrix (filmen jeg har sett definitivt flest ganger) Platoon (bra utført film om Vietnam-krigen) Apokalypse Nå (også Vietnam film, men kanskje enda bedre) The Shining (med Jack Nicholson, sier ikke mer) One Flew Over The Cuckoo's Nest (også med Jack Nicholson, beste komedie) Forrest Gump er også en meget vakker film. Endret 16. mars 2007 av Larse_rn Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) 1. Frihetens Regn 2. Saving private Ryan 3. Forest Gump 4. Se7en 5. Crash Endret 16. mars 2007 av Sindre1001 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Syns som mange andre her at The Shawshank Redemption må være en av tidenes beste fimer. Ellers er mine klare favoritter disse: Boondock Saints(i'll have a coke then ) Fargo(Elsker dialekten gjennom filmen og hvor genial Steve Buscemi er i sin rolle) The Fifth Element(ikke sikker på hvorfor,tror det er noe med Milla Jovovich som fanget meg helt!) Any Given Sunday(Dialogene mellom Pacino og Foxx, for ikke å snakke om Pacino's tale mot slutten er helt i toppklasse for min del.) Hard Candy(Utrolig hvordan Patrick Wilson og Ellen Page klarer å alene skape en så spennende atmosfære! Beste filmen jeg så i fjor) Er en del andre, men det meste er nevnt her fra før. 8170052[/snapback] hehe, kunne ikke ha vert mer enig i de to der "name one thing you need a stupid rope for" 8171332[/snapback] Fy,har sett den 4 ganger siden jeg fikk tak i den i forrige uke! Og den blir bare bedre og bedre for hver eneste gang Og det tauet ble da ganske behjelpelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå