Boralis Skrevet 28. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvilken film synest du er "tidenes beste" Likte en som het Killing Fields, og Saving private Ryan og Hannibal, Rainman Lenke til kommentar
Fury Skrevet 28. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2003 Uhm, den var vanskelig ... Alien (1979) *grin* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Telletråd. Stenges. Seven. Lenke til kommentar
farke Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Okay, DEN var vanskelig... Klarer ikke å bestemme meg jeg; tror nok jeg må komme med mine topp 5, IKKE i prioritert rekkefølge. Gladiator Forrest Gump Ringenes Herre: Ringens Brorskap Braveheart Lock, Stock And Two Smoking Barrels Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Beste film: Ringenes Herre (klarer ikke bestemme meg for hvilken) Beste eventyrfilm: Ringenes Herre (klarer ikke bestemme meg for hvilken) Beste thriller: The Sixth Sense (kanskje Equilibrium) Beste action: The Matrix og SE7EN (kan den gå som action? I stedet som thriller?) Beste drama: Braveheart eller Rain Man Beste littoveralt: Apokalypse Nå! (Redux) Beste komedie: SEFF! Welcome To Collinwood het den! Diggbar til tusen Beste tegnefilm: The Lion King el. Et kongerike for en lama Ja, det var vel det... Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Hmmm... Ble vanskelig å velge ut EN - 1 - film som man synes er bedre en de andre, men ville nok gått for: Fear and loathing in Las Vegas Har du ikke sett den, så er det jaggu på tide! Kultfilm uten like Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Umulig å velge en film, noen favoritter: Lock, Stock And Two Smoking Barrels Saving Privat Ryan De Ubestikkelige (skytecenen i trappa på jernbanestasjonen er konge) Goodfellas-Mafiabrødre Scarface (1983 utgaven med Al Pacino og Michelle Pfeiffer) Das Boot Platoon Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Kan ikke si mere enn gratulerer med første post i nytt forum snekker'n!!! Sinnsykt mange bra, men nevner Bladerunner og Grease (lol, faktisk meget bra). Lenke til kommentar
Bach Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 En av mine favoritter er Peter O'Tool sin tolking av Don Quijote. Mener filmen heter "Man of la Mancha". Også kan jo i samme slengen nevnes "Lawrence of Arabia". Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Snatch Lock, Stock Goodfellas Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Maange bra men disse rocker!: Ringenens herre (alle delene, til og med 3, det vet jeg bare) The rock Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Saving Privat Ryan må være den beste Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Pulp Fiction Lenke til kommentar
lodott Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Disse bør også være med: The Shawshank Redemption The Usual Suspects Boondock Saints Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 mange av de nevnte! men.... "Den Grønne Mil" må ikke glemmes! "Frihetens Regn" som er en lignende film, den er laget av samme regissør, kanon! Lenke til kommentar
Deg Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 nr.1 The Godfadher I nr.2 The Godfadher III nr.3 The Godfadher II nr.4 Lord of the Ring: The Fellowship of the Ring nr.5 Lord of the Ring: Two Tower Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 For nå bli med jeg også da,mine er som følgende: -Alien,Aliens,Alien 4,Matrix 1 & 2,Triple x,Taxi 1 & 2,Roger Rabbit,The Rock Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Dette svarte jeg strengt tatt på i tråden om beste regissør, men jeg tar det her også. Beste film noensinne, slik jeg ser det: 2001: A Space Odyssey Lenke til kommentar
lodott Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 "Frihetens Regn" som er en lignende film, den er laget av samme regissør, kanon! The Shawshank Redemption er Frihetens Regn.. Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg så Saving private ryan og likte den veldig godt,men rett etterpå så jeg stalingrad og etter det synes jeg bare saving privat ryan ble for "sminket" og usannsynlig.Jeg kan forresten anbefale stalingrad på det sterkeste,forsatt ikke sett noen bedre krigsfilm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå