Joachim_F Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Core Design ga ut mange forskjellige spill. Husker du actioneventyret Darkmere?TILBAKEBLIKK: Darkmere: The Nightmare's Begun Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Endelig en ny tilbakeblikk-artikkel! Har savnet dem. Aldri hørt om dette spillet før, men skal si det hadde nydelig grafikk. Høres ikke ut som verdens beste spill med det kampsystemet, da....... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Liker disse tilbakeblikk-artiklene veldig godt, bra skrevet! Endret 12. oktober 2014 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Enig med de andre der. Kjekt med tilbakeblikk-artikler, og ja, grafikken er veldig bra. Det er det jeg føler at de som driver med klart pikselerte spill i dag (retro) bommer litt på. Det er ikke alle som ha gjort seg så stor flid med pikseltegningene, noe som gjør at de ser litt kjipere ut enn det enn hadde forventet... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Henger meg på, digger tilbakeblikk-artiklene. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Som mange andre digger jeg tilbakeblikk Dette spillet husker jeg såvidt , tipper det var trolig pga defekte disker , men prøvde det litt og husker at det var spennende men vanskelig. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ligner veldig på Heimdall 2. Samme folkene som laget det, tror jeg. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ble aldri fenget av dette spillet må jeg bare si. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Core design i kjent grafisk stil, men kan ikke huske jeg har prød dette. Selskapet hadde jo andre store titler som Heimdal, chuck rock, Rick Dangerous. Et annet mindre kjent er Wolfchild.Lett å kjenne igjen den grafiske sitlen. Endret 13. oktober 2014 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå