Roar Kneppen Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 To høstblader Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Org: Her er det diagonalen som skiller to læraktige inntrykk som lyset kan gi, og som etter min mening er hovedbudskapet. Jeg bør kjenne deg godt nok til å vite at det smale mørke feltet til høyre for bladet ikke er der tilfeldig, - for meg gir det et kontrapunkt øyet kan søke til. Vh. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Artig og effektfulle detaljer, Roar!! Litt usikker på hvordan et bilde kan være både beroligende - og samtidig provoserende... men dette er det for meg :-) Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Fin "læraktig" struktur på hovedbladet, det andre bladet sammen med lyset lagde en fin dybde i bildet, høstfarge er på plass, her går jeg for V1 mvh Ulv Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Et flott nærbilde av et blad som egentlig er ganske spinkelt, men som du får til og stå fram som et kraftig læraktig stykke. Stilig:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg