LucarioX Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Nei. Dette er å kneble meningsmotstandere. Jeg siterer: Selvfølgelig burde ikke småbedriftspartiet Venstre legge seg ut med varehandelen. Sjokkerende at de i det hele tatt vurderer å "subsidiere" sine egne velgeres konkurrenter.Han sier her at det å øke tollgrensa er å subsidiere egne velgeres konkurrenter. Her påpeker jeg at det ikke dreier seg om subsidiering. En annen ting som kommer til syne her er vel at partiet som påstår å ikke tjene særinteressene, tjener særinteressene. Det var ikke det avsnittet jeg siktet til. Det jeg reagerte på, var at du konstruerte en avsporing om grådighet og kynisme i ulike samfunnssystemer. Og som AtW påpeker - dette er ikke en tråd om andre deler av skatte- og avgiftssystemet. Forøvrig: Moderering skal ikke kommenteres i tråden som modereres! Vennligst benytt PM-funksjonen eller tilbakemeldingskategorien ved ytterligere reaksjoner eller svar. Fra nå av handler denne tråden om tollgrensen og ingenting annet. Videre off-topic slettes uten forvarsel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå