Walter_S Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Sommer 2014 - Skyer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Pragtful landsskabsbillede...måske lidt meget lilla blåt ude i højre side...men meget smuk himmel her vh Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Kompen sitter som vanlig selv om jeg ser at et par cm kutt i topp kanskje kunne økt dybdefølelsen ytterligere. At du har dekket nedre del av bildet med blomstereng mellom vei og vann funker godt. En veikant på nedre langside og høyre kortside bør lære nybegynnerne noe om spenningskapning i bilder. Med et så flott sommerbilde får vel også en ihuga pirkepinne godta halve trær i høyre bildekant. Jeg vet jo ikke hva alternativet hadde vært da jeg ikke aner hva som er utenfor bildekant. Roar Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Fint utsnitt hvor mjødurten langs veien konkurrerer med himmelen om oppmerksomhet. Et herlig kystmotiv, flott presentert! Vh. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2014 Takker dere for kommentar! :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg