AfterGlow Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Nå vil filmstudioene ha innsyn i formuen hans.Saksøker Kim Dotcom for en halv milliard - frykter han skal bruke opp pengene Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Maybe one day they will understand 7 Lenke til kommentar
loggie24 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Maybe one day they will understand no, they won't 3 Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Maybe one day they will understand no, they won't Kim wont ? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ser ingen forskjell mellom filmselskapene og nazister. 6 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ser ingen forskjell mellom filmselskapene og nazister. Tidenes dummeste kommentar? 6 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ser ingen forskjell mellom filmselskapene og nazister. Tidenes dummeste kommentar? Hvordan det? 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ser ingen forskjell mellom filmselskapene og nazister. Tidenes dummeste kommentar? Passer faktisk helt perfekt, ikke dum i det hele tatt 2 Lenke til kommentar
Cool Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Amerikanere må jo saksøke alt og alle, så ofte som mulig. Kanskje de vil skjønne at folk i resten av verden ikke synes det er ok og vente 6 mnd på og se en film, men egentlig så tviler jeg på det. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hvordan det? Kor mange millionar menneske har filmselskapa tatt livet av? 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hvordan det? Kor mange millionar menneske har filmselskapa tatt livet av? Få, men de forfølger fortsatt mennesker slik som de vil, og tøyer loven på en måte som er merkelig for folk flest. 1 Lenke til kommentar
Xeesi Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Da er vel fascisme bedre å bruke, og ikke nasjonalsosialisme... 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Ser ingen forskjell mellom filmselskapene og nazister. Tidenes dummeste kommentar? Hvordan det? At du i det hele tatt spør om det sier jo det meste om din alder og umodenhet. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ser ingen forskjell mellom filmselskapene og nazister. Tidenes dummeste kommentar? Hvordan det? At du i det hele tatt spør om det sier jo det meste om din alder og umodenhet. Jeg spør da jeg ikke aner helt hvordan den kan være "dum". Du har helt klart ikke forstått poenget. 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ser ingen forskjell mellom filmselskapene og nazister. Tidenes dummeste kommentar? Hvordan det? At du i det hele tatt spør om det sier jo det meste om din alder og umodenhet. Jeg spør da jeg ikke aner helt hvordan den kan være "dum". Du har helt klart ikke forstått poenget. Du sammenligner en ideologi som slaktet millioner av mennesker med en bransje som prøver tjene penger som alle andre bransjer og du ser ikke hva som er galt? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ser ingen forskjell mellom filmselskapene og nazister. Tidenes dummeste kommentar? Hvordan det? At du i det hele tatt spør om det sier jo det meste om din alder og umodenhet. Jeg spør da jeg ikke aner helt hvordan den kan være "dum". Du har helt klart ikke forstått poenget. Du sammenligner en ideologi som slaktet millioner av mennesker med en bransje som prøver tjene penger som alle andre bransjer og du ser ikke hva som er galt? De fleste andre bransjer finner alternative løsninger på konkurrenter for å gjøre dem selv bedre. De saksøker ikke alt og alle bare fordi den tjenesten de selv har er så rævva dårlig (uten at de klarer å innrømme det selv). Selvsakt ser jeg ikke hva som er galt? Bransjen "slakter" flere tusen som benytter seg av torrenttjenester, uten å skape noe bedre selv. Netflix, etc., er ikke skapt av hollywood-bransjen - tvert imot så har hollywood-bransjen nærmest motarbeidet tjenestene ved å ikke gi ut filmer og drive på med underlig politikk (f.eks ikke velge å gi ut filmer til alle land samtidig), og bli sure på de som bruker proxy på netflix. Når skal de bli fornøyde? Disse jødene som ble slaktet, gjorde de noe galt? Nei. Disse folkene som laster ned ulovlig, gjør de noe galt? Nei etter min mening, da det ikke jobbes aktivt nok av hollywood-bransjen med å skape bedre løsninger. Dessverre er det å saksøke enkeltpersoner for utrolige summer, med falske fakta og uten forståelse for teknologien, mye mer lønnsomt enn å utvikle filmløsninger. Selvsagt kudos til Netflix som prøver på dette (med stor suksess), og til Spotify og WiMP som har gjort dette i musikkindustrien, men filmbransjen kan ikke ta en eneste bit av æren, når de fortsatt ser på overprisede Blu-Ray filmer som "eksklusivt", og ikke skjønner at folk krever enklere og bedre løsninger - for det er helt klart teknologi til det. Dersom de hadde stappet alle pengene de hadde fått inn ved å fakke pirater, inn i et prosjekt med å gjøre filmtjenester bedre, så hadde de nok løst problemet. 1 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Du er kritisk til en gruppe, denne gruppen er filmbransjen. Hitler var kritisk til en gruppe, nemlig jødene. Du er Hitler. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Du sammenligner en ideologi som slaktet millioner av mennesker med en bransje som prøver tjene penger som alle andre bransjer og du ser ikke hva som er galt? Ideologien har bra grunnprinsiper den, det er ikke ideologien som drepte jødene det var tolkningen og misbruket av den som gjorde det. Nazistene brukte dette som en grunn for å gjøre som de gjorde, på lik linje som mange religioner. Det er ikke kristendommen som dreper, det er fanatikere som tolker den som de vil og gjør ugjerninger i "guds" navn. Ikke rakk ned på noe som er/ kan være bra kun fordi en gruppe misbruker det. Edit; Det er faktisk sammenliknbart i den forsand at "bransjen" misbruker makten sin og diverse lover for å saksøke og ødelegge mange mennesker sitt liv. Det virker heller ikke som om de forstår at noe er galt på lik linje som fanatikere. Oh snap. Endret 15. oktober 2014 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå