bigggan Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Var ikke sikker hvor jeg skulle poste dette Men jeg har disse små (2-3mm) store insekter de liker å hoppe hvis jeg kommer nær, burde jeg være bekymret? F.eks. med lopper eller bed bugs elns? Har noen bilder jeg tok med mobilen Endret 12. oktober 2014 av bigggan Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ser ut som veggdyr.. Ikke lett å bli kvitt, og er meget irriterende! Sprer seg med tøy og bagasje feks.. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2014 Hmm har sett litt på veggdyr bilder etter du postet, men synes de ser litt større ut en det dyrene jeg så, og så er veggdyr litt flat presset, mens de her synes jeg er litt rundere og sideveis presset. Lenke til kommentar
prinsmikal Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Gammel tråd, men den er høyt oppe i Google, og det er derfor lurt om man får vite hva det virkelig er... jeg trodde jeg hadde fått veggdyr etter at jeg leste denne tråden, men etter litt mer søk, fant jeg ut at det er boklus... https://www.fhi.no/nettpub/skadedyrveilederen/smadyr-andre/boklus/Det er et helt annet innsekt som ikke kan sammenlignes med veggdyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå