ThoGab Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hei, Borderlands Pre Sequel er står for tur så tenkte det er på tide at jeg bytter ut mitt gamle headset med skurrete mic til noe nytt! Har per dags dato et razer megalodon som jeg egentlig er greit fornøyd med, grei lyd og veldig behagelig, men ubrukelig mic! Har sittet en stund å Googlet diverse headset veldig lenge, og er alltid noen som skryter headsettene til himmels, mens noen slenger seg på med "elendig lyd" etc. Jeg har ikke lyst på nytt Razer, og har også mistet troen på Steelseries etter å ha eid et Siberia Elite (som Komplett fikk kjapt tilbake). Bestemte meg egentlig først for å gå for HyperX sitt(evt tilsvarende fra Qpad), https://www.komplett.no/hyperx-cloud-gaming-headset-white/821876 Men så tror jeg at jeg kan få presset prisgrensen min opp til rundt 2000. Så da tenkte jeg litt på headset som Astro A40 (men så leste jeg at det mest sannsynligvis kommer nytt denne høsten/vinteren). Andre alternativer er Turtle Beach sine toppheadset eller evt. Sennheiser sine? Jeg ser mye på film/serier på PCen, og spiller mest fps/strategi spill (som eu4, civ5, ck2). (Har også lest mye bra om Qpad QH-1339, men tenker at det er så "gammelt"? Er det ikke snart utdatert?) Noen forslag ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå