Gå til innhold

Pilfink på druen .....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å finne noe å si på pilfinken i egen poserende person.

Har'n forsynt seg av gjæret rognebær eller noe siden du påstår at'n er litt på druen? Jeg går ut fra at du ikke hadde sjenka'n for å få'n ekstra morsom.

Skarp i fint lys gir gode farger og detaljer i fjærdrakta. Skal jeg pirke som jeg har for vane så kunne du kanskje hatt ørlite mer luft foran nebbet.

Den diagonale trebetan er det lite å gjøre noe med, men kanskje kunne du tatt md mer nede og latt den gått rent ut på venstre ramme med litt luft ned til hjørnet. men slikt må prøves og ikke bare slenge ut påstander i øst og vest. Det ville dessuten krevd et toppkutt for å beholde format.

Roar

Lenke til kommentar

Vanskelig å finne noe å si på pilfinken i egen poserende person.

Har'n forsynt seg av gjæret rognebær eller noe siden du påstår at'n er litt på druen? Jeg går ut fra at du ikke hadde sjenka'n for å få'n ekstra morsom.

Skarp i fint lys gir gode farger og detaljer i fjærdrakta. Skal jeg pirke som jeg har for vane så kunne du kanskje hatt ørlite mer luft foran nebbet.

Den diagonale trebetan er det lite å gjøre noe med, men kanskje kunne du tatt md mer nede og latt den gått rent ut på venstre ramme med litt luft ned til hjørnet. men slikt må prøves og ikke bare slenge ut påstander i øst og vest. Det ville dessuten krevd et toppkutt for å beholde format.

Roar

Hei Roar :D

Neida, det var ikke de gjæra rognebæra, men de gjæra druene han ble så på druen av. Bredbeint ble han virkelig, etter flere opphold i drueplanta :D

Tusen takk for hyggelig kommentar, og alltid nyttige forslag til forbedringer. Du har et imponerende blikk Roar, og ser så klart hvordan bilder kan forbedres. Når det gjelder dette bildet, så laget jeg ett etter dine forslag, og fikk naturligvis et mye bedre resultat. Jeg la det inn som V2, men på en eller annen måte må jeg ha rotet det til, for det kom inn på "ny versjon", men forsvant igjen. Nå går det ikke å legge det til lenger. Du skal ha takk for dine konstruktive tilbakemeldinger, og du skal vite at du er en kløpper til å lære bort, fra ditt hav av kunnskap. Takk for at du deler så raust :D

Vh. Lisbeth.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...