AnonymDiskusjon Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ja, hvor fester egentlig jusstudenter i Oslo? Hvilke utesteder tiltrekker seg flest av dem som studerer rettsvitenskap? Jeg vil sette stor pris på eventuell hjelp! På forhånd må jeg takke så mye. Anonymous poster hash: abab2...cae Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Ja, hvor fester egentlig jusstudenter i Oslo? Hvilke utesteder tiltrekker seg flest av dem som studerer rettsvitenskap? Jeg vil sette stor pris på eventuell hjelp! På forhånd må jeg takke så mye. Anonymous poster hash: abab2...cae De fester ikke, de leser Anonymous poster hash: 1cde9...991 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Til den anonyme brukeren over: Hmm... Jeg har hørt noe om at jusstudenter ikke bare er blant dem som leser mest, men også blant dem som fester mest. Hvor jusstudenter stort sett fester i Oslo, vet jeg ikke, men kanskje Solli plass eller noe i den duren? På BI har vi vår egen kro på selve skolen i Nydalen og BI-studenter flest fester vel på Lawo, Baroque og lignende steder? Nesten som "stamutesteder" for BI. Det kan hende jusstudenter også har sine relativt faste plasser å dra ut på. Anonymous poster hash: abab2...cae Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jusstudentene i Oslo hadde inntil høsten 2012 eget utested i universitetshagen kalt Frokostkjelleren. Dette har vært under oppussing i snart to år i regi av universitetet, men åpner igjen på nyåret. I mellomtiden så har mye vært flyttet til utestedet Vu, nederst i hegdehaugsveien. I mine øyne ikke like bra, men det er vel der du for tiden finner flest jusstudenter. Frokostkjelleren åpner igjen på nyåret, mener jeg. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Kan være jeg tar feil, men jeg var på VU her for ett par helger siden, mener da det jeg såg det sto på døren at det var 26 års aldersgrense. Er ikke dette litt over snittet for de fleste studenter? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Kan være jeg tar feil, men jeg var på VU her for ett par helger siden, mener da det jeg såg det sto på døren at det var 26 års aldersgrense. Er ikke dette litt over snittet for de fleste studenter?Det er kun "fast sted" for jusstudenter enkelte dager så vidt jeg vet, og da er det ikke 26 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå