Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor fester jusstudenter i Oslo?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til den anonyme brukeren over:

Hmm... Jeg har hørt noe om at jusstudenter ikke bare er blant dem som leser mest, men også blant dem som fester mest.

Hvor jusstudenter stort sett fester i Oslo, vet jeg ikke, men kanskje Solli plass eller noe i den duren?

På BI har vi vår egen kro på selve skolen i Nydalen og BI-studenter flest fester vel på Lawo, Baroque og lignende steder? Nesten som "stamutesteder" for BI.

Det kan hende jusstudenter også har sine relativt faste plasser å dra ut på.

Anonymous poster hash: abab2...cae
Lenke til kommentar

Jusstudentene i Oslo hadde inntil høsten 2012 eget utested i universitetshagen kalt Frokostkjelleren. Dette har vært under oppussing i snart to år i regi av universitetet, men åpner igjen på nyåret. I mellomtiden så har mye vært flyttet til utestedet Vu, nederst i hegdehaugsveien. I mine øyne ikke like bra, men det er vel der du for tiden finner flest jusstudenter. Frokostkjelleren åpner igjen på nyåret, mener jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan være jeg tar feil, men jeg var på VU her for ett par helger siden, mener da det jeg såg det sto på døren at det var 26 års aldersgrense. Er ikke dette litt over snittet for de fleste studenter?

Det er kun "fast sted" for jusstudenter enkelte dager så vidt jeg vet, og da er det ikke 26
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...