Dr.X Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hei! Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en ipod v2.0 20GB. Noen som kan gi meg tilbakemelding om den ? Ser egentlig bare positivt med den.. *grin* Den er stilren, pen, funksjonell og har masse plass. Litt dyr, men men : Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 En kompis av meg kjøpte seg i forrige uke en med 40/30 Gb (husker ikke helt).. men den er rett og slett et nydelig instrument.. har du pengene, så kommer du ikke til å angre. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Correct me if I'm wrong, men i likhet med Creatives modeller så lar ikke denne deg liste filene slik at de gjenspeiler mappestrukturen på pc'en? (For noen er dette selvfølgelig greit, for andre en stor ulempe). Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Correct me if I'm wrong, men i likhet med Creatives modeller så lar ikke denne deg liste filene slik at de gjenspeiler mappestrukturen på pc'en? (For noen er dette selvfølgelig greit, for andre en stor ulempe). du har rett i dette. men du kan gå å velge sang ut ifra artist, album, sjanger, playlists(+ en "on the go"-playlist) og flere andre ting jeg ikke husker i farten. den organiserer sangene på samme måte som iTunes gjør med musikk biblioteket ditt i den mappa du velger(kopierer alle sangene til en mappe for hver artist). kanskje litt rotete forklart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå