Gå til innhold

Racingspill til PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er du ute etter i et bilspill? Kjøring på bane (rent race) eller kjøring i by (frihet)? Trenger du tuningmuligheter?

Kjøring i by og racing, tenker på need for speed-spillene jeg spilte for mange år siden. Tuning er jeg ikke så opptatt av, kan ikke nok om bil. Men vil ha bra grafikk.

Lenke til kommentar

Assetto Corsa og rFactor 2 er skikkelig simulatorspill og du må ha ratt å pedaler for at det skal være gøy.

Om du har det er det dog helt sinnsykt gøy!

Men virker som at du er ute etter arkadespill uten realisme, og da er vel Grid serien for deg.

Eventuelt Need for speed?

Edit: vil du kræsje litt så er "next car game" kommet seg ganske langt i betaen sin, og de har døpt spillet "wreckfest"

Burde sjekkes ut. Ligger på steam.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Jeg bruker å spille Burnout Paradise, for en liten avkobling. Kjøre med full gass rundt om kring i byen uten mål og mening. Og av og til ta et race. Spillet er litt gammelt så du får ikke nyeste grafikken. Need for speed Rivals er noe av det samme, og temmelig nytt. Men jeg får ikke samme følelsen av å spille det.

Lenke til kommentar

Jeg tror du vil like GRID Autosport. Allsidig racing med en ganske engasjerende karrieremodus. Flott grafikk. Helt grei kjørefølelse.

Kjøpte det selv pga tilbud på Steam, og ble positivt overrasket.

Ellers er det ikke sånne bilspill jeg vanligvis spiller (holder meg til iRacing, rFactor, Assetto Corsa osv).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...