moby_duck Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Er på utkikk etter et bra racingspill til PC. Har sett på og vurdert assetto corsa, men er ikke helt sikker på om det er verdt det. Tror heller jeg ser for meg noe lignende Forza-spillene. Forslag? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Bare så det er sagt; Assetto Corsa er fantastisk bra. Definitivt verdt det. Men skal du ha arkadespill ala Forza, er du kanskje bedre tjent med GRID serien. Grid Autosport er det beste i denne spør du meg. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hva er du ute etter i et bilspill? Kjøring på bane (rent race) eller kjøring i by (frihet)? Trenger du tuningmuligheter? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Ja, har hørt mye bra om Assetto Corsa, men jeg er ikke så veeeldig interessert i biler og tror jeg heller vil prøve meg på noe litt mer arkadeaktig. Skal sjekke ut GRID Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Hva er du ute etter i et bilspill? Kjøring på bane (rent race) eller kjøring i by (frihet)? Trenger du tuningmuligheter? Kjøring i by og racing, tenker på need for speed-spillene jeg spilte for mange år siden. Tuning er jeg ikke så opptatt av, kan ikke nok om bil. Men vil ha bra grafikk. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Kjøring i by og racing, tenker på need for speed-spillene jeg spilte for mange år siden. Tuning er jeg ikke så opptatt av, kan ikke nok om bil. Men vil ha bra grafikk. Da skal GRID passe bra for deg. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ikke kjøp noe bilspill fra Codemasters, de er rævva. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Det er jeg uenig i. F1-serien er knallbra! Dirt-serien er også verdt penga. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Project Cars kommer jo snart. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Assetto Corsa er definitivt i hardcore-simulasjon-sjangeren, og du må ha et skikkelig ratt for å ha det gøy med det. Vil tro GRID, F1-serien og Dirt-serien er bedre valg da ja. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Assetto Corsa og rFactor 2 er skikkelig simulatorspill og du må ha ratt å pedaler for at det skal være gøy. Om du har det er det dog helt sinnsykt gøy! Men virker som at du er ute etter arkadespill uten realisme, og da er vel Grid serien for deg. Eventuelt Need for speed? Edit: vil du kræsje litt så er "next car game" kommet seg ganske langt i betaen sin, og de har døpt spillet "wreckfest" Burde sjekkes ut. Ligger på steam. Endret 11. oktober 2014 av Complexity Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg bruker å spille Burnout Paradise, for en liten avkobling. Kjøre med full gass rundt om kring i byen uten mål og mening. Og av og til ta et race. Spillet er litt gammelt så du får ikke nyeste grafikken. Need for speed Rivals er noe av det samme, og temmelig nytt. Men jeg får ikke samme følelsen av å spille det. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Project CARS utgis 21. november. Jeg tror dette kan bli veldig bra. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) flatout serien syntes jeg var gøy. mer arcade aktig edit: spillte aldri 3'rn, den bør du muligens holde deg vekk fra, 16% av omtalene gir tommel opp. Endret 12. oktober 2014 av kjeLL// Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 flatout serien syntes jeg var gøy. mer arcade aktig edit: spillte aldri 3'rn, den bør du muligens holde deg vekk fra, 16% av omtalene gir tommel opp. Wreckfest som jeg nevnte lenger opp er laget av flatout skaperene, og er en slags oppfølger. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg tror du vil like GRID Autosport. Allsidig racing med en ganske engasjerende karrieremodus. Flott grafikk. Helt grei kjørefølelse. Kjøpte det selv pga tilbud på Steam, og ble positivt overrasket. Ellers er det ikke sånne bilspill jeg vanligvis spiller (holder meg til iRacing, rFactor, Assetto Corsa osv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå