Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I det siste så er det fler og fler som ringer meg og spørr om jeg vil være med på noe så über genialt og ringe billig osv...

Beste kommentaren de har er "har du råd til å la hver?"... Selv så er tellerskrittene ikke så mye å skryte av og det som skal være så kult er at det er 50% rabatt eller gratis å ringe mellom ACN kunder.

Selv så trur jeg dette må bare gå i dass den dagen de blir for store. De må jo betale Telenor eller Netcom for linjeleie når ACN ringer til hverandre.

Se Kvalito og fastpris internett over ISDN/analog. Gikk i dass det. Først skrudde de opp prisen så har de sagt 7 timer pr dag only.

 

Har NetCom selv, og ingen kan bli billigere for mitt bruk omtrent. Har Active talk og binder meg på nytt hver halvår ved å kjøpe enda en subsdiert telefon. Får jo nesten 2000,- i avslag. Selger da den gamle uten abbn til noen jeg kjenner for omtrent den prisen jeg kjøper den nye :D En god sirkel. Og abbn prisen er upåklagelig.

 

MEN JEG HATER ACN FOLK... De må betale 5000 i innmelding for å få lov til å selge for dem *ler*... lykke til sier jeg...

 

Hva har dere hørt fra dem ???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

at de må betale 5000 er jo ikke så sjokkerende da dette er en pyramide-organisasjon.. ja - de garanterer at de er billigst, men jeg snakket med fetteren min som er med.. aktivt.. tjener ikke noe på det, og sparer omtrent en cola i mnd.. hvis man da i tilellegg tar med de tapene du nevner ved subsidiering, så ser jeg ingen grunn til å støtte noe som jeg anser som fusk og fanteri..

Lenke til kommentar
.. hvis man da i tilellegg tar med de tapene du nevner ved subsidiering, så ser jeg ingen grunn til å støtte noe som jeg anser som fusk og fanteri..

Enten har du ikke forstått eller så har jeg skrevet feil. Subsidering er GULL for min side... jeg får jo mobilen med ca 2000kr avslag fra NetCom om jeg utvider bindingen med 12 nye mnd, noe jeg gjør uansett da jeg er så fornøyd!

Derfor mener jeg at NetCom er gull... Det var den Gode ringen jeg snakket om :D

Lenke til kommentar
.. hvis man da i tilellegg tar med de tapene du nevner ved subsidiering, så ser jeg ingen grunn til å støtte noe som jeg anser som fusk og fanteri..

Enten har du ikke forstått eller så har jeg skrevet feil. Subsidering er GULL for min side... jeg får jo mobilen med ca 2000kr avslag fra NetCom om jeg utvider bindingen med 12 nye mnd, noe jeg gjør uansett da jeg er så fornøyd!

Derfor mener jeg at NetCom er gull... Det var den Gode ringen jeg snakket om :D

Jeg formulerte meg muligens dårlig.. det at du kan kjøpe subsidierte produkter, er vel bare enda en grunn til å ikke velge acn.. antakeligvis den beste grunnen..

Btw bruker telenor selv - og har spart flere tusen kr i løpet av de siste 3-4 årene ved slik videreføring - rett og slett genialt.

Lenke til kommentar

 

(.....)Har NetCom selv, og ingen kan bli billigere for mitt bruk omtrent. Har Active talk og binder meg på nytt hver halvår ved å kjøpe enda en subsdiert telefon. Får jo nesten 2000,- i avslag. Selger da den gamle uten abbn til noen jeg kjenner for omtrent den prisen jeg kjøper den nye :D En god sirkel. Og abbn prisen er upåklagelig. (....)

Kan man binde seg på nytt hvert halvår og få en subsidiert telefon? Jeg ser på de fleste tilbud med NetCom, er det snakk om 12mdn. bindingstid, eller 24 mdn.

 

Vet noen hvordan det er med subsidiering med bedriftsabonnementene til NetCom? Halvårstidbud her og?

Lenke til kommentar

Kan desverre ikke svare på dette med bedrift. Men privat så er det 12 mnd pr subsidering... etter 6 mnd så kan man fornye sitt abbn ved f.eks å subsidere en ny telefon... Det blir ikke da +12 mnd men 12 mnd totalt.

 

Er så genialt. Da kun du selge den gamle telefonen til noen kjente uten abbn og da får du omtrent samme prisen som du kjøper den nye for.. en god sirkel...

Har holdt på slik i snart 2 år.

Lenke til kommentar

Nå må du vite at VG er for jenter og homofile og at jeg snakker om subsidering om nye telefoner... MAO ikke eldre telefoner for 1kr og et dyrt abbm, men den telefonen man faktisk vil ha (som somregel er helt ny på markede) og da betaler kansje 2000,- etter subsidering og da binder seg 12 mnd med det abbn man er fornøyd med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...