polycom Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Hei, er ein mann på 22 år som har vært sammen med ei fantastisk jente (22år) i snart 15 mnd. nå. Hennes fortid har vært vanskelig for henne, kort oppsummert: Hun var 19år og var uerfaren på byen og ellers med motsatt kjønn, hun var lei barnslige gutter på samme alder og traff på en 7år eldre kar som var utenbys fra og gikk på høyskole i byen. Hun likte han ganske bra etter som jeg forstod og det endte opp med at hun ble med han hjem og de hadde sex. Etter dette var de ute på date og spiste ilag og det virket for henne som det kunne bli noe mellom dem.. Helgen kom og de var ute på byen igjen, på et eller annet tidspunkt denne kvelden var hun, han og en kompis av han i leiligheten hans og det endte opp med at han ville ha sex med henne men hun ville ikke fordi hun syntes det var for tidlig med tanke på at de ikke var kjærester enda. Det endte da opp med at hun sa nei flere ganger men de holdt henne fast og voldtok henne.. Ikke lenge etter at vi ble sammen sa hun flere ganger at det var noe hun måtte fortelle meg men at hun ikke var klar enda.. Jeg tenkte ikke på at det var noen stor ting på det tidspunktet men ble nysjerrig på hva hun skulle fortelle og vi avtalte at hun skulle fortelle det dagen etter. Dagen etter når hun først skulle fortelle hva som hadde hendt henne klarte hun ikke å få ut stort eller si noe særlig, og jeg sjønte først da at det var noe veldig tungt som hadde hendt. Jeg tenkte med en gang at det var voldtekt men ville ikke tro det selv og hintet frem rundt hva som hadde hendt... Hun klarte ikke si stort selv men når jeg nevnte voldtekt nikket hun og vi begynte å gråte begge to, jeg ble helt knust av at noen kunne gjøre det mot et så flott og fantastisk menneske som henne. Etter overgrepet isolerte hun seg fra omverdnen en stund og klarte etterhvert og i det hele tatt kunne snakke med gutter...hun hadde kontakt med besteveninnen sin og var hjemme hos henne og kjæresten på vinkvelder og mindre fester, der møtte hun en 10år eldre mann som var tildels narkoman...Det endte opp med at de ble sammen og hun flyttet inn til han, etter et år sjønte hun at det var galt og være sammen med denne karen som vistnok skulle være ganske psykopatisk. 1 år etter møtte jeg henne gjennom beste vennen min sin kjæreste som koblet oss..vi fikk raskt kjemien og hadde ikke sex før vi ble sammen etter 3 mnd med dating. Vi har nå vært sammen i 15mnd. som sakt og skal flytte inn sammen nå Hun minner meg hele tiden på hvor mye hun elsker meg og at hun vil tilbringe resten av livet sitt sammen med meg, noe jeg ønsker også. I det store og det hele merker en ikke mye på personligheten hennes at hun har opplevd dette traumatiske tidligere men hun er redd mørket og får rykkninger av og til når vi skal legge oss som om hun får flashback.. hun blir også litt stresset om føttene hennes holdes nede av dyne og lignende. Det er da jeg tenker fy .... for noen jæ..... som har påført henne dette for livet og hevntanker settes i gang i hodet mitt.. Problemet mitt har utviklet seg litt i feil retning etter at hun fortalte om dette og jeg sliter litt med at hun har hatt noen før meg (som flere sliter med har jeg lest) men det har jeg sjønt at jeg må finne meg i om jeg vil forsette å være sammen med henne. Ikke minst med at hun har kun vært sammen med menn som er en del eldre.. Jeg systes rett og slett det er ekkelt at hun har vært "bortpå" de og jeg føler jeg ikke har så mye og stille opp med i forhold til de med tanke på alderen.. Men jeg vet innerst inne at jeg har bedre utdannelse og bedre jobb enn de, etter å ha gravd litt. Det høres ut som hun er ganske "løs på tråden" når jeg fremstiller henne på denne måten noe hun ikke er men det blir så mye mer å skrive om jeg skal ta med alle detaljene om hennes fortid.. Jeg er personen som ikke sier stort om følelser og slikt men har gjort stor fremgang etter jeg traff henne, fordi det ikke er noe som har plaget meg så mye psykisk som nå.. Jeg har selv bare hatt et one night stand noe som gjør at det plager meg at hun har mer (dårlig) erfaring til sengs enn meg. Hun minner meg ofte på hvor godt det er når vi har sex ilag, hun får orgasme kontinuerlig under hele samleiet noe som gjør det VELDIG tilfredstillende å ha sex med henne. Jeg har alltid hatt dårlig sjøltillit med tanke på penisstørrelse men hun sier den er veldig stor. Men jeg har vanskelig for å tro det siden hun har vært sammen med en som var 10 år eldre. MEN nå lurer jeg på hvordan jeg skal glemme fortiden hennes og tenke på hva vi har nå, når vi har sex er det ikke noe problem med disse tankene men når jeg er vekkreist på jobb 1mnd. om gangen tenker jeg MYE på det. Hun vet at jeg sliter og vil at jeg skal gå til psykolog men jeg tar første skritt her inne. Endret 11. oktober 2014 av polycom Lenke til kommentar
Populært innlegg darkness| Skrevet 11. oktober 2014 Populært innlegg Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg får litt lyst til å kjefte på deg, som tenker som du gjør. Jenta har hatt to partnere, hvorav ene var en voldtekt, og du mener hun høres løs ut. Ja, du burde oppsøke noen å snakke med. Du burde så absolutt ikke legge disse bekymringene dine over på henne. Penisstørrelse har ingenting med alder å gjøre. Du bør fokusere på at det faktisk er deg hun har valgt å være sammen med. Hadde du ikke vært bra nok for henne så hadde hun funnet seg en annen. 12 Lenke til kommentar
polycom Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg mener ikke hun er løs, jeg bare ville presisere at hun ikke er det sånn at dere som leser ikke oppfatter henne som det med måten jeg skriver på. Ja jeg vil ikke legge mine problemer på henne men er bare vanskelignog komme i gang med dette siden jeg er en person som ikke snakker så mye om følelser.. Ja jeg vet det men er det psykiske som får meg til å tro det motsatte. Takk for svar, er takknemelig for flere innspill her Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Du bør absolutt snakke med en profesjonell. Dama di har vært mildt sagt uheldig i valg av menn før. Kanskje er hun naiv, men løs får jeg på ingen som helst måte inntrykk av utifra det du skriver. Javel så har hun mer erfaring enn deg. Get over it er mitt råd. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Vent litt nå, har du sjekket utdannelsen og jobben til fyren som voldtok dama du er sammen med, fordi du er sjalu? Jeg håper virkelig jeg har misforstått her. Endret 11. oktober 2014 av Kron Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Du må på ingen måte holde det i mot dama at hun har hatt sex med noen før deg. Det er knapt noen som har sex for første gang i et langvarig forhold med noen. Nå er det dere to som er sammen og da burde det ikke ha en pøkk å si hva hun har gjort tidligere. Endret 12. oktober 2014 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Det ser ut til at en del av problemet ligger i at du ikke er sikker på om du har noe å stille opp mot de litt eldre mennene hun har sammen med. Vel, det ser ut til at du har 5 ganger så mye å stille opp med. Du har medfølelse og empati, hun åpner seg for deg, dere kan prate sammen om de vanskeligste ting. Det eneste som kommer imellom dere er tanker, som har grunnlag i usikkerhet. Hun har for lengst innsett at du er en å satse på, og hun kommer endelig til å stole på en mann igjen og sannsynligvis holde på han så lenge hun lever. Ikke la din usikkerhet komme mellom. I et slikt bra forhold kommer din selvtillit til å stige, dag for dag. Bare gi det nok tid, så innser du at du har hundre ganger mer å tilby henne enn tidligere rasshøl. 5 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 sånne ting som det der er IKKE enkelt!!! Offameg, skjønner deg litt... Lett å klandre henne for de utrolig ræva valgene hun har gjort tidligere i livet. Og følelser er ikke lett. Kanskje du skal være glad for at du er bortreist noen uker av gangen også... Får du litt avstand. "farlig" å gå oppå hverandre for mye, og spes om man knuller hele tiden for det blir man på ett vis sprø av... Følelsene kan gå helt ut av kontroll og du risikerer fort vekk å få henne gravid også... Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har alltid hatt dårlig sjøltillit med tanke på penisstørrelse men hun sier den er veldig stor. Men jeg har vanskelig for å tro det siden hun har vært sammen med en som var 10 år eldre.Lurer litt på denne sammenhengen mellom alder og penisstørrelse Skjønner at det generelt kan være vanskelig, men når det er tydelig at hun nyter å ha sex med deg, så tror jeg kanskje ikke at du skal bekymre deg så mye, spesielt fordi dette er noe du ikke får gjort noe med. Ellers enig med mye av det Pop skriver. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hun er ikke løs! Hun var nok usikker og gjorde dumme valg, men hun har ikke vært med mange og ene var voldtekt! Alle kommer med fortid. Hvor mange har du hatt? Er hun sjalu? Kan ikke holde mot noen at de ble voldtatt i alle fall, det var nok ikke lett å fortelle. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 De aller fleste jenter har ubehagelig baggasje Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det går nok begge veier. Kan være gutter som har det også. Kan være voldtekt der også, men virker som det er mer tabu i dagens samfunn. Alle kommer med bagasje, på godt og vondt. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 I det store og det hele merker en ikke mye på personligheten hennes at hun har opplevd dette traumatiske tidligere men hun er redd mørket og får rykkninger av og til når vi skal legge oss som om hun får flashback.. hun blir også litt stresset om føttene hennes holdes nede av dyne og lignende. Det er da jeg tenker fy .... for noen jæ..... som har påført henne dette for livet og hevntanker settes i gang i hodet mitt.. Alle får rykninger i kroppen når de sovner, det er normalt og du trenger ikke uroe deg for det. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 gå til psykolog først som sist du, mitt råd. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det går nok begge veier. Kan være gutter som har det også. Kan være voldtekt der også, men virker som det er mer tabu i dagens samfunn. Alle kommer med bagasje, på godt og vondt. Ja, det gjør det. Hadde ikke kalt det voldtekt om ei venninne som jeg var interessert i tok meg med hjem og voldtok meg sammen med venninna si. Tror ikke så mange andre gutter hadde kalt det det. Kanskje det blir noe helt annet når det gjelder gutter, og at det kanskje ikke er pga. tabu, men av den enkle grunn at en mann og en kvinne er to forskjellige ting. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det går nok begge veier. Kan være gutter som har det også. Kan være voldtekt der også, men virker som det er mer tabu i dagens samfunn. Alle kommer med bagasje, på godt og vondt. Ja, det gjør det. Hadde ikke kalt det voldtekt om ei venninne som jeg var interessert i tok meg med hjem og voldtok meg sammen med venninna si. Tror ikke så mange andre gutter hadde kalt det det. Kanskje det blir noe helt annet når det gjelder gutter, og at det kanskje ikke er pga. tabu, men av den enkle grunn at en mann og en kvinne er to forskjellige ting. Da er det jo ikke voldtekt daaahhh. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Han som hun bodde sammen med tenker jeg at: hun ble sammen med ham fordi hun hadde det fælt i livet sitt. Hun opplevde noe traumatisk og ble trukket mot en ekstrem person, sikkert av mange grunner. Kjempebra at hun kom seg bort fra ham uten at det ble noe verre, og jeg vedder på hun tok god læring av det også. 1. Hun ønsker å bo sammen med deg. 2. Hun stoler på deg nok til å fortelle deg noe helt grusomt fra fortiden sin. 3. Du er snill, normal, stabil. 4. Penisen vokser ikke i takt med alder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå