Gå til innhold

4gb minnekort nok til galaxy s4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Kommer jo helt an på hvor mye plass du trenger. Jeg bruker kun minnekort på 8 GB og oppover, men nå liker jeg godt å masse musikk på mine mobiler. Foretrekker egentlig å kjøpe med 32 GB eller mer innebygd.

Lenke til kommentar

Kommer vel an på hva du skal bruke telefonen til? feks, jeg trenger ikke minnekort til min telefon. selv med et par hundre bilder og videoer på den, pluss et par titals apper.

Anbefaler at du kjøper telefonen så ser du hva du trenger av plass.

Endret av bigggan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer jo helt an på hvordan du bruker den. Til lett bruk kan det holde i massevis. Vil du ha mye film, musikk, bøker, bilder osv blir det fort litt trangt med plass.

Jeg bruker mye plass så det går vanligvis inn 32 gb i dingsene. Prisen er kommet langt ned på minnebrikker. Du får dem veldig billig i dag i forhold til hva de kostet for noen år siden når 1 gb fort kostet 1000 kr.

http://www.it24.no/microsd-hc-kort-32gb-med-sd-adapter-stt-class-10.html

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nytt kort for ikke lenge siden og gikk like godt for 64GB. under 250,- betalte jeg fra mymemory.

S4 takler greit 64 gb kort, men vær nøye med hvem du kjøper dem av. Mye humburg på ebay og billigsteder. SuperTalent kort fra it24 har jeg flere av og de funker.

Lenke til kommentar

Kjøper av mymemory.co.uk Ikke noe jalla fra kina der ;)

http://www.mymemory.co.uk/Micro-SDXC/Integral/Integral-64GB-UltimaPro-MicroSDXC-Card-40MB_s-Including-adapter---Class-10-

Fordelen med 64GB er at man er 110% sikker på at man ikke fyller opp, og når kostnaden ikke er større mener jeg det ikke er noe å tenke på.

De merket den med litt over 10 pund.

Endret av MrAvionics
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...