snurre1 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Phantom Vision 2+ leveres med NTSC systemet. Dette går helt greit så lenge jeg bare driver på pc. Som regel ønsker jeg å redigere opptakene, legge til komentarer og musikk for deretter å brenne det ferdige produktet på en DVD. Som sagt går dette helt greit så lenge jeg holder meg til pc. Problemet oppstår dersom jeg ønsker å gi bort en DVD med redigerte opptak fra drona. Når produktet spilles av på en tv så blir det ikke bra da vårt system som kjent er PAL. Er det noen som har vært borti tilsvarende og kjenner til et brukbart konverteringsprogram som kan brukes for å få videoopptakene fra drona i NTSC over til PAL før jeg starter videoredigeringen. Lenke til kommentar
maxijoker Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Du kan jo ta en titt på AVS4YOU sine produkter her http://www.avs4you.com/ De leverer konvertering fra mange formater (NTSC til PAL) bl.a. Selv bruker jeg pro versjonen, da mine MOV Dashboard CAM opptak er i elendig timeshift format for import til Adobe Premiere Pro CS 5.5, hvor Premier ikke oppfatter disse MOV opptakene som "kvalitets godkjente" med sine intervaller for bilde til bilde i opptakene. Etter konvertering til hvilket som helst format, gir AVS4YOU en gjevn bildestrøm av opptakene, og import er mulig. Kanskje du vil finne deg til rette med ett av deres program, for ditt problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå