Gå til innhold

OPPDATERING TIL IPOD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne oppdateringen gjelder (som vanlig) kun for de med de nyeste iPodene. Vi som betalte i dyre dommer for versjon1 får ikke lastet ned denne oppdateringen. Selv ikke Microsoft har en like utspekulert og jævlig oppdateringsplan som Apple. Kommer neppe til å kjøpe noe produkter laget av Apple lenger etter dette.

Lenke til kommentar
funker denne opdateringen kun på de nyeste? har en 15 gb som jeg kjøpte i sommer, har ikke sett noe forskjell etter at jeg instalerte den oppdateringen

Disse oppdateringene fungerer kun på nyeste versjoner ja. Dvs alle iPod'er med mulighet for dockingstasjon. Vi som var med å bidra til at iPod ble så populært som det ble ved å kjøpe de første som kom på markedet til sinnsyk pris (betalte 6000 kr for min 10 GB versjon), blir totalt neglisjert av Apple.

Lenke til kommentar
funker denne opdateringen kun på de nyeste? har  en 15 gb som jeg kjøpte i sommer, har ikke sett noe forskjell etter at jeg instalerte den oppdateringen

den funker på alle v2 iPoder. det vil si, de med touch knapper/scroll :love: . ikke de "gamle" v1 som kom med vanlige knapper. det er vel det du kjenner den igjen på mest tror jeg. og kom v1 i 15gb? :shrug:

men din kan oppdateres Fry :woot:

Dr3as.. sikker på at den kommer i morra? syns du sa på mandag at den kommer "i dag eller i morra" :lol:

er den i norge enda eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...