Gå til innhold

Kristendommen,en fabel, en historie; en trøst, en angst medisin og en sosial tilstand.


Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mye bråk der nede i Jerusalem akkurat nå?

 

Pal-Araberne vil på død og liv hindre jøder å be oppe på tempelplassen.

Men nede ved Klagemuren er alle folkeslag velkommen for å be.

 

Står det om Jerusalem i Koranen? Nei.

Er det skrevet om Jerusalem i Torah-rullene? Ja, massevis.

 

Det er viktig å forstå tidens tegn:
- Det hebraiske folket kommer tilbake til Israel etter 1900 år.
- Staten Israel snart 70 år.
- Pest, det fjerde segl.
- Blodmåner, det femte segl.
- Templet i Jerusalem.
- Konflikt mellom Øst og Vest.
- Verden blir delt opp i 10 regioner.
- Den aller siste paven er her.
- Gud skapte på 6 dager, hvilte på den syvende. 6000 år siden Adam.
Endret av Kirikato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

28. september 2015 er en meget spesiell dato. Det er blodmåne og samtidig supermåne på en jødisk festdag. SYNLIG fra Jerusalem. 28. september er den siste av en serie på 4 blodmåner, en tetrade.

Det er siste gang på 400 år at en tetrade kommer på jødiske festdager.
Fenomenet har skjedd 7 ganger siden Jesus Kristus gikk som menneske på denne jorda. Tetraden vi nå er inne i er den åttende og siste på 400 år.

http://wp.me/p3tGFm-4b
+

Endret av Kirikato
Lenke til kommentar

Det er fortsatt 400 år til siste dommedag i følge illustrert vitenskap. Den må selvsagt halveres. Men det er ikke dermed sagt at det blir en dag der alt liv på jorden ender. Siden det har vært mange dommedager før også. Hvert år er det en dommedag for noe allikevel. Er livet som er ment å ha herredømme over døden ikke omvendt.

 

Bildad: Spør fedrene
8Da tok Bildad fra Sjuah til orde og sa:

2 Hvor lenge vil du tale slik
med ord som en mektig vind?

3 Tror du at Gud forvrenger retten,
at Den veldige fordreier rettferdigheten?

4 Hvis dine barn synder mot ham,
så gir han dem i syndens vold.

5 Men om du søker Gud
og ber Den veldige om nåde,

6 om du er ren og rettskaffen,
så vil han våke over deg
og gjenreise din rettferds bolig.

7 Din begynnelse var liten,
men slutten blir stor.

8 Spør tidligere slekter,
hold fast på det fedrene fant.

9 For vi er fra i går, vi vet ingen ting.
Som en skygge er våre dager på jorden.

10 Men fedrene vil lære deg og tale til deg,
føre fram ord fra sitt hjerte.

11 Vokser vel papyrus hvor det ikke er myrlendt,
blir sivet stort der det ikke er vann?

12 Mens det står grønt og uskåret,
visner det, før alt annet gress.

13 Slik går det med alle som glemmer Gud.
Håpet går under for den som er ugudelig.

14 Hans trygghet henger i tynne tråder,
han setter sin lit til spindelvev.

15 Han støtter seg til eget hus, men det holder ikke;
han klamrer seg til det, men det blir ikke stående.

16 Frodig står han i solen,
brer greinene ut over hagen sin.

17 Men hans røtter slynger seg inn i en steinrøys,
de kikker fram mellom steiner.

18 Hvis han rives vekk fra sitt sted,
kjenner det ham ikke: «Jeg har aldri sett deg.»

19 Slik er gleden på hans vei,
før den neste gror opp av støvet.

20 Se, Gud avviser ikke den fromme
og gir ikke styrke til ugjerningsmenn.

21 Han vil på ny fylle din munn med latter,
legge jubelrop på dine lepper.

22 De som hater deg, må kle seg i skam,
de lovløses telt blir borte.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Det er jo derofr man blir tiltrekket av det motsatte kjønn fordi de absorberer ut lukt fra kjønn. Uten at vi egentlig vet det. vi går ikke etter utseende vi går etter lukt. når det kommer til seksuelltiltrekning for å føre gener egentlig videre. Og derfragårlukten til hjernen som gjør at vi blir tiltrekket seksuellt.

 

Er du klar over hvor mye menn vektlegger utseendet. Helt klart visuellt fikserte skapninger - menn altså. Pupper, rumpe, lepper, stemme.. ..øyne.. - you name it. For det er mye annet og forskjellig smak ute å går. Men, jeg mener menn har det felles at utseendet kommer først.

 

Det kan være en mulighet at lukt kan komme først det også, men det hender vel rett som det er at man ser før man lukter det.

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Denne verden vil i løpet av 2015 ikke bli til å kjenne igjen.

Vi er i endens tid. Søk frelseren, Jesus fra Nasaret, han som kalles Yeshua.

Kan du være litt mer konkret om hva du mener med at verden ikke vil være til å kjenne igjen? :)

 

Jeg kan kort skissere hva som vil starte neste år.

Vi får en global resesjon. Større enn krisa i 2007-2008. Større enn krisa i 1929 som ble grunnlaget for at Hitler kom til makten. (Misnøyen ble Hitlers bølge til makten i 1933).

 

Vi får en ny stor krig i Midt-Østen. Israel blir angrepet av sine naboer fra alle kanter, men går seirende ut. Hele Jerusalem blir innlemmet i Israel. Et tredje tempel skal bygges.

 

Tredje verdenskrig kommer slik flere nordiske Guds menn og kvinner har sett:

 

http://wp.me/p3uvTQ-1l

 

Russland+Kina angriper Europa og USA.

USA får sin velfortjente dom slik mange har fått visjoner om, blant annet A.A.Allen.

 

I løpet av tredje verdenskrig kommer Jesus i skyene som en tyv.

For å evakuere alle de som tror på Ham. Da er hedningenes TIDS-epoke slutt, og Gud vil igjen ta seg av Israel slik han gjorde i det gamle testamentet.

 

Etter en periode på 7 år, den store trengsel, hvor Gud har forsvart Israel på mirakuløst vis, kommer Jesus Kristus på Oljeberget med alle sine hellige. Da blir det 1000 år med fred og ingen skal lenger lage våpen eller læres opp til krig. Jesus blir synlig for alle som kongenes KONGE.

Amen.

 

 

 

 

 

Det der tror jeg ingenting på. Dessuten så har det vært dommedagsprofetier til alle tider. Hvorfor skulle "dine" være de som oppfylles?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Bibelen er sannelig ikke en fasit på noe som helst, den er så spekkfull av feil og motsigelser at det er problematisk å holde rede på dem alle.

Og alle feil den påviselig inneholder er dens egen fiende, det skulle være rimelig åpenbart.

 

Men fanklubben hevder den er innblåst av gud, og da er det virkelig på sin plass at man tar til motmæle mot den idiotien man har fått tredd nedover hue i generasjoner.

 

 

Joda vi er begge enige om at Bibelen er spekkfull av feil og at teister er teite, men nå var det ikke akuratt det som var saken her.

 

Jeg siterer meg selv:

Hvordan ender du i hele tatt opp med konklusjonen om at målet med denne teksten er å formidle presise anatomiske detaljer, og ikke f.ex. dagligtale eller rett og slett bare det å kunne kjenne igjen enkelte dyr?

 

 

 

 

 

Herregud, har du ikke fått med deg at kristninger truer meg med helvtene sine i øst og vest, samstundes som de proklamerer at teksten er innblåst av gud?

 

Innblåst av en Allmektig, Allestedsnærværende usynlig himmelnisse!

 

 

Anbefaler denne videoen på det varmeste. Den forteller at satan slik kristne ser ham i dag er helt forskjellig enn hvordan bibelen framstiller ham i Det Gamle Testamentet. Videoen viser oss det oppdiktede helvete:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Rop_P_6L_5w

Endret av G
Lenke til kommentar

 

 

Jeg foreslår at kristne må betale mer for sin internettilkobling. Noen tar mer plass enn andre.

 

99, 99999999999% av universet og deg inkludert, består av tomhet, så hvor er det du mener å mangle din plass?

 

;)

 

så vidt jeg forsto så mente medlem-3044 at det er en viss kristen person her inne som legger ut altfor lange innlegg,- som de fleste mennesker trolig ikke vil lese og som vil mene at innleggene tar altfor mye plass.

ja faen heller da, ikke vanskelig å forstå det.

 

snedig kommentar hisemtiness,

men sliter litt med å forstå hvorfor du skrev meldingen og hva du egentlig mener:)

vis for humor, tja jeg forstår ikke hva humoren skal linkes til(ingen motsetning eller paradoks).

vis for gøy fakta,hvorfor da spm på slutten...

vis for kommentar til kontekst, vel da virker det som du forsvarer at alle kan ha lange innlegg som overdøver det andre innlegg.

 

 

 

Bare ikke kom å fortreng dere inn over MINE elektronbaners ytterskall, så kan dere ta for dere av tomrommet mellom planetene, også kalt for vakuum. :wee:

Meld dere gjerne frivillig med på realityshow-turen til Mars.

Jeg er like glad.

Endret av G
Lenke til kommentar

Gud virker bare å være der når menneskene er gode mot hverandre derfor er så mange lite troende. Men Gud finnes. problemet er bare det med å forstå Gud og så lenge man ikke vil det så vil man jo ikke. men det er ingen hensikt å tråkke på andres tro allikevel. Man kommer ingen vei med det. Gud bygger mennesker, mens det onde bryter menneskene ned. Og det trenger man heller ikke i denne verden. Derfor er Guds rike hos de som vil være der også. Og jo større blir Gud og hans kjærlighet til menneskene og for Gud vil ha oss dit :) Vår himmelske far og mor er større enn alt som finnes :) Og vi er skapt i det bildet :) Så jeg skal prise Herren min Gud så mye jeg vil fordi det han vil vil jeg og :) For vi er ett og jeg er i kristus og derfor også ETT med GUD :) Og jeg skal vokse inni I Guds herlighet til evig tid :) Og ingen ting gjør Gud mer lykkelig enn det heller fordi han har skapt oss til å være hans sine :) Mine foreldre har ikke skapt meg. Men Gud har det :) Og Gud fortjener æren og å bli elsket like mye som han elsker oss og mer enn det og :) Gud er størst og jeg tilhører han og bare han og! Og det kan ikke en utro få ta fra meg :) Elsk deg selv, og sov godt! :) Og la de kristne være i fred! Fordi du vet heller ikke hva du snakker om når det kommer til Gudstro før du kommer dit selv. I så fall får du lære deg å diskutere først. For det du gjør er kun "nedranking" Og det er dumt over for Jesus som elsker deg :)

 

Litt mye smileys. Er du extasy dealer?

Lenke til kommentar

 

Gud virker bare å være der når menneskene er gode mot hverandre derfor er så mange lite troende. Men Gud finnes. problemet er bare det med å forstå Gud og så lenge man ikke vil det så vil man jo ikke. men det er ingen hensikt å tråkke på andres tro allikevel. Man kommer ingen vei med det. Gud bygger mennesker, mens det onde bryter menneskene ned. Og det trenger man heller ikke i denne verden. Derfor er Guds rike hos de som vil være der også. Og jo større blir Gud og hans kjærlighet til menneskene og for Gud vil ha oss dit :) Vår himmelske far og mor er større enn alt som finnes :) Og vi er skapt i det bildet :) Så jeg skal prise Herren min Gud så mye jeg vil fordi det han vil vil jeg og :) For vi er ett og jeg er i kristus og derfor også ETT med GUD :) Og jeg skal vokse inni I Guds herlighet til evig tid :) Og ingen ting gjør Gud mer lykkelig enn det heller fordi han har skapt oss til å være hans sine :) Mine foreldre har ikke skapt meg. Men Gud har det :) Og Gud fortjener æren og å bli elsket like mye som han elsker oss og mer enn det og :) Gud er størst og jeg tilhører han og bare han og! Og det kan ikke en utro få ta fra meg :) Elsk deg selv, og sov godt! :) Og la de kristne være i fred! Fordi du vet heller ikke hva du snakker om når det kommer til Gudstro før du kommer dit selv. I så fall får du lære deg å diskutere først. For det du gjør er kun "nedranking" Og det er dumt over for Jesus som elsker deg :)

 

Litt mye smileys. Er du extasy dealer?

Eller er det kanskje dette som menes med "swag"?

 

#yolo

Lenke til kommentar

 

 

Redigert: :p(kraftkur)

:roll:

 

oss dit :) mor finnes :) vi er :) så mye jeg :) vi er og jeg er :) jeg skal vokse I herlighet :) ting gjør lykkelig :) meg :) å bli elsket mye som elsker oss og mer :) størst og kan en utro få ta meg :) Elsk deg selv godt! :) Og i fred Fordi du vet du kommer før du kommer selv. I deg først. For du kun elsker deg :)

Litt mye smileys.

 

er det dette som menes

 

#yolo

 

 

MYE smileys. Overdrivelse. (har bare tatt bort ord fra Sabells originalinnlegg, hvor mye kulere det ble :wee: - har ikke lagt til noe, bare beholdt de ord som låter best)

 

Jeg sitter nå igjen med inntrykk av at Sabell muligens er kvinne/jente. :wee:

 

got so much dick

#yolo

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Hvorfor er det så mye bråk der nede i Jerusalem akkurat nå?

 

Pal-Araberne vil på død og liv hindre jøder å be oppe på tempelplassen.

Men nede ved Klagemuren er alle folkeslag velkommen for å be.

 

Står det om Jerusalem i Koranen? Nei.

Er det skrevet om Jerusalem i Torah-rullene? Ja, massevis.

 

 

Er vel ingen som vet om du ber eller ikke når du er på tempelplassen.

 

Er det skrevet om tempelplassen i evangeliene ? Ja, nok

 

Luk 21:37 "Om dagen var Jesus i templet og lærte folket, men om kvelden gikk han ut til den høyden som heter Oljeberget, og ble der natten over. Og fra tidlig om morgenen flokket folk seg om ham på tempelplassen for å høre ham."

 

solomons-colonnade-jesus-walking-by-jame

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er du klar over hvor mye menn vektlegger utseendet. Helt klart visuellt fikserte skapninger - menn altså. Pupper, rumpe, lepper, stemme.. ..øyne.. - you name it. For det er mye annet og forskjellig smak ute å går. Men, jeg mener menn har det felles at utseendet kommer først.

 

Det kan være en mulighet at lukt kan komme først det også, men det hender vel rett som det er at man ser før man lukter det.

 

Hehe :) Jeg lytter mest jeg ;) Snart synger Gud sin sang for meg og sa en mann engang :)

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

Flere mennesker dør av smertestillende enn av psykedeliske stoffer.

 

Bortsett fra det er det sunt å frigi serotonin, men helst uten psykdeliske stoffer..Samadhi :)

 

Samadhi: The Height of Divine Consciousness

Samadhi is a spiritual state of consciousness. There are various kinds of samadhi. Among the minor samadhis, savikalpa samadhi happens to be the highest. Beyond savikalpa comes nirvikalpa samadhi, but there is a great gulf between these two: they are two radically different samadhis. Again, there is something even beyond nirvikalpa samadhi called sahaja samadhi.Above the toil of life my soul is a bird of fire winging the Infinite.

In savikalpa samadhi, for a short period of time you lose all human consciousness. In this state the conception of time and space is altogether different. For an hour or two hours you are completely in another world. You see there that almost everything is done. Here in this world there are many desires still unfulfilled in yourself and in others. Millions of desires are not fulfilled, and millions of things remain to be done. But when you are in savikalpa samadhi, you see that practically everything is done; you have nothing to do. You are only an instrument. If you are used, well and good; otherwise, things are all done. But from savikalpa samadhi everybody has to return to ordinary consciousness.

Even in savikalpa samadhi there are grades. Just as there are brilliant students and poor students in the same class in school, so also in savikalpa samadhi some aspirants reach the highest grade, while less aspiring seekers reach a lower rung of the ladder, where everything is not so clear and vivid as on the highest level.

In savikalpa samadhi there are thoughts and ideas coming from various places, but they do not affect you. While you are meditating, you remain undisturbed, and your inner being functions in a dynamic and confident manner. But when you are a little higher, when you have become one with the soul in nirvikalpa samadhi, there will be no ideas or thoughts at all. I am trying to explain it in words, but the consciousness of nirvikalpa samadhi can never be adequately explained or expressed. I am trying my best to tell you about this from a very high consciousness, but still my mind is expressing it. But in nirvikalpa samadhi there is no mind; there is only infinite peace and bliss. There nature's dance stops, and the knower and the known become one. There you enjoy a supremely divine, all-pervading, self-amorous ecstasy. You become the object of enjoyment, you become the enjoyer and you become the enjoyment itself.

When you enter into nirvikalpa samadhi, the first thing you feel is that your heart is larger than the universe itself. Ordinarily you see the world around you, and the universe seems infinitely larger than you are. But this is because the world and the universe are perceived by the limited mind. When you are in nirvikalpa samadhi, you see the universe as a tiny dot inside your vast heart.

In nirvikalpa samadhi there is infinite bliss. Bliss is a vague word to most people. They hear that there is something called bliss, and some people say that they have experienced it, but most individuals have no firsthand knowledge of it. When you enter into nirvikalpa samadhi, however, you not only feel bliss, but actually grow into that bliss.

The third thing you feel in nirvikalpa samadhi is power. All the power of all the occultists put together is nothing compared with the power you have in nirvikalpa samadhi. But the power that you can take from samadhi to utilise on earth is infinitesimal compared with the entirety.

Nirvikalpa samadhi is the highest samadhi that most realised spiritual Masters attain. It lasts for a few hours or a few days, and then one has to come down. When one comes down, what happens? Very often one forgets his own name and age; one cannot speak or think properly. But through continued practice, gradually one becomes able to come down from nirvikalpa samadhi and immediately function in a normal way. Generally, when one enters into nirvikalpa samadhi, one does not want to come back into the world again. If one stays there for eighteen or twenty-one days, there is every possibility that the soul will leave the body for good. There were spiritual Masters in the hoary past who attained nirvikalpa samadhi and did not come down. They attained their highest samadhi, but found it impossible to enter into the world atmosphere again and work like human beings. One cannot operate in the world while in that state of consciousness; it is simply impossible. But there is a divine dispensation. If the Supreme wants a particular soul to work here on earth, even after twenty-one or twenty-two days, the Supreme can take that individual into was another channel of dynamic, divine consciousness and have him return to the earth-plane to act. Sahaja samadhi is by far the highest type of samadhi. In this samadhi one is in the highest consciousness but, at the same time, one is able to work in the gross physical world. One maintains the experience of nirvikalpa samadhi while simultaneously entering into earthly activities. One has become the soul and, at the same time, is utilising the body as a perfect instrument. In sahaja samadhi one does the usual things that an ordinary human being does. But in the inmost recesses of the heart one is surcharged with divine illumination. When one has this sahaja samadhi, one becomes the Lord and Master of Reality. One can go at his sweet will to the Highest and then come down to the earth-consciousness to manifest.

Even after achieving the highest type of realisation, on very rare occasions is anyone blessed with sahaja samadhi. Very few spiritual Masters have achieved this state. For sahaja samadhi, the Supreme's infinite Grace is required. Sahaja samadhi comes only when one has established inseparable oneness with the Supreme, or when one wants to show, on rare occasions, that he is the Supreme. He who has achieved sahaja samadhi and remains in this samadhi, consciously and perfectly manifests God at every second, and is thus the greatest pride of the Transcendental Supreme.

 

 

Cannabis har blitt brukt i tusenvis av år.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Ayahuasca. Men skal man prøve noe for psyken anbefales Ayahuasca :) Har ikke tenkt til det selv...Men jeg trenger ikke det heller :) Fordi det psykedeliske stoffet som kan frigjøre serotonin produserer hjernen selv og :)

 

Kjør på :)! Jeg støtter jødene akkurat der.

Endret av Sabell
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor er det så mye bråk der nede i Jerusalem akkurat nå?

 

Pal-Araberne vil på død og liv hindre jøder å be oppe på tempelplassen.

Men nede ved Klagemuren er alle folkeslag velkommen for å be.

 

Står det om Jerusalem i Koranen? Nei.

Er det skrevet om Jerusalem i Torah-rullene? Ja, massevis.

 

 

Er vel ingen som vet om du ber eller ikke når du er på tempelplassen.

 

Er det skrevet om tempelplassen i evangeliene ? Ja, nok

 

Luk 21:37 "Om dagen var Jesus i templet og lærte folket, men om kvelden gikk han ut til den høyden som heter Oljeberget, og ble der natten over. Og fra tidlig om morgenen flokket folk seg om ham på tempelplassen for å høre ham."

 

solomons-colonnade-jesus-walking-by-jame

 

 

Til IHS:

Jøder har en sterkt begrenset tilgang på tempelplassen. Ingen kan kontrollere om de ber når de kommer opp der. Men problemet er begrensningen på 3 i gruppen.

 

Ved jødenes klagemur er ALLE velkommen.

Uten begrensninger.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Denne verden vil i løpet av 2015 ikke bli til å kjenne igjen.

Vi er i endens tid. Søk frelseren, Jesus fra Nasaret, han som kalles Yeshua.

Kan du være litt mer konkret om hva du mener med at verden ikke vil være til å kjenne igjen? :)

 

Jeg kan kort skissere hva som vil starte neste år.

Vi får en global resesjon. Større enn krisa i 2007-2008. Større enn krisa i 1929 som ble grunnlaget for at Hitler kom til makten. (Misnøyen ble Hitlers bølge til makten i 1933).

 

Vi får en ny stor krig i Midt-Østen. Israel blir angrepet av sine naboer fra alle kanter, men går seirende ut. Hele Jerusalem blir innlemmet i Israel. Et tredje tempel skal bygges.

 

Tredje verdenskrig kommer slik flere nordiske Guds menn og kvinner har sett:

 

http://wp.me/p3uvTQ-1l

 

Russland+Kina angriper Europa og USA.

USA får sin velfortjente dom slik mange har fått visjoner om, blant annet A.A.Allen.

 

I løpet av tredje verdenskrig kommer Jesus i skyene som en tyv.

For å evakuere alle de som tror på Ham. Da er hedningenes TIDS-epoke slutt, og Gud vil igjen ta seg av Israel slik han gjorde i det gamle testamentet.

 

Etter en periode på 7 år, den store trengsel, hvor Gud har forsvart Israel på mirakuløst vis, kommer Jesus Kristus på Oljeberget med alle sine hellige. Da blir det 1000 år med fred og ingen skal lenger lage våpen eller læres opp til krig. Jesus blir synlig for alle som kongenes KONGE.

Amen.

 

 

 

 

 

Det der tror jeg ingenting på. Dessuten så har det vært dommedagsprofetier til alle tider. Hvorfor skulle "dine" være de som oppfylles?

 

Det er ikke mine profetier. Jeg har lest massevis av profetiske skrifter, og tatt vare på de som harmonerer og samstemmer med Guds ORD.

 

Dette er iferd med å bli oppfylt rett foran våre øyne.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Denne verden vil i løpet av 2015 ikke bli til å kjenne igjen.

Vi er i endens tid. Søk frelseren, Jesus fra Nasaret, han som kalles Yeshua.

Kan du være litt mer konkret om hva du mener med at verden ikke vil være til å kjenne igjen? :)

 

Jeg kan kort skissere hva som vil starte neste år.

Vi får en global resesjon. Større enn krisa i 2007-2008. Større enn krisa i 1929 som ble grunnlaget for at Hitler kom til makten. (Misnøyen ble Hitlers bølge til makten i 1933).

 

Vi får en ny stor krig i Midt-Østen. Israel blir angrepet av sine naboer fra alle kanter, men går seirende ut. Hele Jerusalem blir innlemmet i Israel. Et tredje tempel skal bygges.

 

Tredje verdenskrig kommer slik flere nordiske Guds menn og kvinner har sett:

 

http://wp.me/p3uvTQ-1l

 

Russland+Kina angriper Europa og USA.

USA får sin velfortjente dom slik mange har fått visjoner om, blant annet A.A.Allen.

 

I løpet av tredje verdenskrig kommer Jesus i skyene som en tyv.

For å evakuere alle de som tror på Ham. Da er hedningenes TIDS-epoke slutt, og Gud vil igjen ta seg av Israel slik han gjorde i det gamle testamentet.

 

Etter en periode på 7 år, den store trengsel, hvor Gud har forsvart Israel på mirakuløst vis, kommer Jesus Kristus på Oljeberget med alle sine hellige. Da blir det 1000 år med fred og ingen skal lenger lage våpen eller læres opp til krig. Jesus blir synlig for alle som kongenes KONGE.

Amen.

 

 

 

 

 

Det der tror jeg ingenting på. Dessuten så har det vært dommedagsprofetier til alle tider. Hvorfor skulle "dine" være de som oppfylles?

 

Det er ikke mine profetier. Jeg har lest massevis av profetiske skrifter, og tatt vare på de som harmonerer og samstemmer med Guds ORD.

 

Dette er iferd med å bli oppfylt rett foran våre øyne.

 

 

Og dette er akkurat alle de andre har sagt. Derfor velger nok de fleste å se på deg som kun sistemann i en rekke dommedagsteoretikere. Er det ikke på tide å legge skremselspropaganda bak seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

 

Denne verden vil i løpet av 2015 ikke bli til å kjenne igjen.

Vi er i endens tid. Søk frelseren, Jesus fra Nasaret, han som kalles Yeshua.

Kan du være litt mer konkret om hva du mener med at verden ikke vil være til å kjenne igjen? :)

 

Jeg kan kort skissere hva som vil starte neste år.

Vi får en global resesjon. Større enn krisa i 2007-2008. Større enn krisa i 1929 som ble grunnlaget for at Hitler kom til makten. (Misnøyen ble Hitlers bølge til makten i 1933).

 

Vi får en ny stor krig i Midt-Østen. Israel blir angrepet av sine naboer fra alle kanter, men går seirende ut. Hele Jerusalem blir innlemmet i Israel. Et tredje tempel skal bygges.

 

Tredje verdenskrig kommer slik flere nordiske Guds menn og kvinner har sett:

 

http://wp.me/p3uvTQ-1l

 

Russland+Kina angriper Europa og USA.

USA får sin velfortjente dom slik mange har fått visjoner om, blant annet A.A.Allen.

 

I løpet av tredje verdenskrig kommer Jesus i skyene som en tyv.

For å evakuere alle de som tror på Ham. Da er hedningenes TIDS-epoke slutt, og Gud vil igjen ta seg av Israel slik han gjorde i det gamle testamentet.

 

Etter en periode på 7 år, den store trengsel, hvor Gud har forsvart Israel på mirakuløst vis, kommer Jesus Kristus på Oljeberget med alle sine hellige. Da blir det 1000 år med fred og ingen skal lenger lage våpen eller læres opp til krig. Jesus blir synlig for alle som kongenes KONGE.

Amen.

 

 

 

 

 

Det der tror jeg ingenting på. Dessuten så har det vært dommedagsprofetier til alle tider. Hvorfor skulle "dine" være de som oppfylles?

 

Det er ikke mine profetier. Jeg har lest massevis av profetiske skrifter, og tatt vare på de som harmonerer og samstemmer med Guds ORD.

 

Dette er iferd med å bli oppfylt rett foran våre øyne.

 

 

Og dette er akkurat alle de andre har sagt. Derfor velger nok de fleste å se på deg som kun sistemann i en rekke dommedagsteoretikere. Er det ikke på tide å legge skremselspropaganda bak seg?

 

.

Heldigvis har vi ennå frihet her i landet til å velge hva vi skal tro, og ikke tro.

Egentlig er det altfor lite "skremselspropaganda" fra de kristne. Ingen ønsker å støte noen.

"La folk bare døse seg inn i en fortapelse, borte fra Gud."

 

Hadde de kristne virkelig trodd på det de lærer, så hadde de stått på hvert et gatehjørne og ropt ut. Noe slikt sa Bjørnstjerne Bjørnson, og mannen har helt rett.

 

Men nå er det faktisk en realitet at Jesus lever og kommer tilbake slik Han har lovet.

Det er ikke lang tid igjen, bare et par år.

 

Blodmånen 28. september 2015 blir også en supermåne.

Den blir synlig fra JERUSALEM under Tabernakelfesten.

Dette er siste tetrade av blodmåner på jødiske festdager innen en tidsramme på 400 år.

 

http://wp.me/p3tGFm-4b

+

Endret av Kirikato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...