Gjest medlem-332567 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hei, jeg er 16 år og spinkel. Er det noen guider eller bøker, en nettside der jeg kan kjøpe en bok, eller en god nettside dere anbefaler der jeg kan lese om det? Kan ikke noe om det her, og vil gjerne trene STYRKE mest. Vil også lære om kosthold.. så jeg kan gå i en gym, og vite hva jeg gjør Lenke til kommentar
War Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Det enkleste og på norsk som du kan finne er www.tn.no for å så laste ned PDF av RYP. Ikke bare kan det brukes et helt år , men jeg anbefaler det også. Programmet regner ut progresjonen for deg, forteller når du skal ha hvileuke samt det tar for seg kosten. Øvelsesguide er det også. Lettere blir det ikke. Lenke til kommentar
FromValhalla Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Gå hit: http://www.treningsforum.no/ Bla litt i både artikler og forumstråder. Lykke til 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Enig med War. Eneste negative med RYP er at det mangler markløft. Når du er spinkel(jeg var fyrstikk før selv) må du bare trø i trynet det du orker og kjøre fullkroppsøkter. Fokus på god teknikk og god treningskvalitet, så kan du over tid få en fin fysikk. Det tar dog tid, og det er en grunn til at de aller aller fleste man ser på sentrene rundt om aldri får nevneverdige resultater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå