Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Thea (12) Bryllupet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I land som India, Pakistan og Afrika derimot, er det denne bloggen gjør helt dagligdags. Det er det de prøver å åpne øynene våre for. Der blir faktisk 12-åringer giftet bort til gubber på 40 og tvunget til å ha sex første natten.

 

Det holdes tilogmed en fest der det blodige lakenet fremvises som bevis på at hun var jomfru. Er ei 16-årig jente ikke jomfru gjør de nærmest hva som helst for å "lure" familien til å tro det, ellers blir de utstøtt. I en dokumentar jeg så en gang, sa de det var ganske vanlig å bruke noe som lignet på blod hvis ikke jenta blødde på første natta. Dueblod f.eks.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Låner tråden litt: Hva med dette nye "realityprogrammet" om skal starte hvor folk gifter seg med folk dem ikke har møtt før, er dette også bare tull?

Så også en VG+ artikkel som jeg ikke klarte lese fordi jeg ikke har VG+(hvem har det liksom), hvor overskriften var noe sånt som "vi har snakket med norske par som møtte sin ektefelle for første gang i bryllupsantrekket". Er dette en eller annen subkultur jeg har gått glipp av? Religiøst? Pinsevenner eller jehovas vitner eller noe sånt?

 

Dette jeg snakker om: http://pluss.vg.no/2014/10/09/1786/1786_23313259

 

En eller annan syk form for reality? neppe... må være en etablert kultur dette. Noen liker jo sikkert tanken på et slikt bryllup. Det jeg finner svært merkelig er at samtlige av damene var attraktive.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...