LarZen Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Er ute etter et kabinett som jeg skal ha i stua for en spill/mediasenter pc. Skal ha 1 eller 2 Nvidia GTX 980 kort i den. Hadde egentlig tenkt at Fractal Design Node 605 ville gjøre jobben. Men ser Komplett ikke har den lenger. Men ser det er mulig å skaffe den andre plasser. Er denne på vei ut og skal bli erstattet av en ny utgave eller? Noen som har fått med seg noe rundt dette? Evnt er det andre kabinett som passer i et stue miljø noen vil anbefale? Må være litt størrelse på det med tanke på varme og lyd isolering. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Jeg har fått veldig god sansen for mitt Fractal Design Node 804. Men denne er litt stor til å ha under TV en da. Det at Node 605 er utgående vare er ikke nødvendigvis negativt. Du får jo skaffet det for eksempel hos CDON til 1109 kr +50 i frakt. http://cdon.no/elektronikk/fractal-design/fractal-design-node-605-htpc-no-psu-black-atx-p21352107?utm_source=prisguide_no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide_no Jeg ser heller ingen grunn til å se seg rundt etter et annet kabinett. Så lenge du ikke skal ha flere disker enn det som er spesifisert kapasitet til. Endret 11. oktober 2014 av Thor. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Har sett på det du nevner. Og form faktoren kunne fungert det..men skal ha ATX X99 hovedkort... Så det går ikke. Så dem hadde den på CDON...så spørs om jeg bare slår til mens jeg kan. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg ville nok kjøpt 605. CDON er en ok nettbutikk, og kabinettet ser helt kurant ut til bruken din, og de bildene jeg ser på Google viser at det er fullt mulig å lage en fullverdig gamerpc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå