Gå til innhold

People in motion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler at blikket havner litt høyt så jeg ville kutta vekk den blå delen av himmelen hvilket vil si Ca. halvparten.

Da dukker litt dybdefølelse opp også for det blå dreper den.

"Take it or leave it".

Kanskje et ørlite kutt nede også for da får du vannlinja rent ut på nedre ramme med litt luft fram til hjørnet og det skaper ekstra spenning da linja vil gå mellom kortside og langside.

Linje direkte ut i krysset er ikke av det gode.

Take it or leave it som sagt, men jeg synes at først da blir det blinkskudd som Walter sier.

 

Roar

Lenke til kommentar

Dagens bilde (lørdag):

 

Et veldig godt hverdagsbilde der vi kan observere turvanene våre litt på avstand. De sterke fargene personene på bildet er ikledd blir fine kontraster til det grå berget, og sammen skaper de en lenke øynene våre kan følge fra nede til venstre, opp til bildets høydepunkt oppe til høyre: nemlig de to som ble stående igjen for å ta bilder. Ulv har timet avtrekket godt, og har fanget øyeblikket der personen som hopper akkurat har krysset horisontlinjen.

 

Forbedringsforlag: Bildet ble bedre da du croppet bort litt av himmelen, men også på høyresiden har du litt å ta av. En 3:2 crop som skaper litt luft ved siden av personene til høyre, uten at det blir for mye tomt rom, kan fungere :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...