Sprøstekt Løk Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har en benk og 2 håndsmanualer hjemme som jeg bruker til styrketrening. Kan ha opptil 20kg på hver håndmanual, men jeg bruker 10kg på bicepscurl/benkpress siden jeg er nybegynner og har lite muskler i kroppen generelt. Siden jeg ikke trener på studio lenger (jeg bor for langt unna), så lurer jeg på hvordan man kan kompensere med å ikke riktig utstyr for markløft, knebøy og alle andre øvelser..? Akkurat nå trener jeg kun øvelser som bicepscurl, flat benk/incline, lats, situps, pushups, triceps og rygg (står bøyd over benk og løfter 20kg på hver arm om gangen) Det mangler en haug med muskelgrupper som jeg ikke får trent. Så vil gjerne ha litt guider og sånt som jeg kan lese. Noen som har en enkel veiledningsguide for hjemmetrening (helst med bilder) for de som ikke har allverdens med utstyr? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Du kan sjekke ut Fitloop sin bodyweightfitness her. Du trenger stort sett ikke mer enn din egen kroppsvekt. Du får utfordret deg selv i både styrke og smidighet. Endret 11. oktober 2014 av krizkriz Lenke til kommentar
FromValhalla Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Disse http://www.x-life.no/categories/treningsstrikker er perfekte om du ønsker å trene hele kroppen. Kjøp deg en innen hver styrkegrad og følg øvelsene som følger med på eget ark i pakken. Jeg har med meg disse i håndbagasjen når jeg er på lengre reise og jeg klarer fint å vedlikeholde muskelaturen til jeg er tilbake på treningssenteret igjen. Lykke til 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Litt avhengig av hvor stort utbytte du ønsker å få av treningen din kan det jo være en investering å kjøpe eksempelvis en stang, det å lage seg en form for knebøystativ er nok ikke så dumt det heller, disse kan også kjøpes. Du kan ta utfall med manualer i hendene, kjøpe deg en chin-up dings og henge over en dør ol. Det finnes mye muligheter, også utendørs dersom været ikke er så nøye, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå