AfterGlow Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ny patent lar musen verifisere brukeren.Snart kan passord bli erstattet av måten du holder musen på Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Illustrasjonsbiletet viser ein mus som har litt skitt på seg, det er jo ganske vanleg. Skal tru om han som utvikla denne identitetsmusa har tenkt over kva som skjer dersom det legg seg skitt på sensorane? 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Flott - kan ikke logge på tjenester fra mobil,nettbrett,jobb etc lenger . Ikke akkurat fremskritt. Alltid ha med "musa mi" ? 2 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 "Løsningen skal ha vært meget presis, med en feilrate på bare 1 av 10 000." Det der falt på sin egen urimelighet... 2 Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 På høy tid det kommer noe som kan erstatte passord, men dette har jeg ikke noe tro på.. Også burde det være en mulighet mellom og velge mellom passord og ny metode, evt begge deler samtidig eller ingen av delene Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 På høy tid det kommer noe som kan erstatte passord, men dette har jeg ikke noe tro på.. Også burde det være en mulighet mellom og velge mellom passord og ny metode, evt begge deler samtidig eller ingen av delene Klart, som andre sier, denne metoden krever din vante mus på samme måte som fingeravtrykk krever en avleser osv. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg endrer jo måten jeg holder musen på hver dag. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hvordan "kalibrerer" man musen når man må bytte den ut ? og det kan umulig være så veldig mange måter å holde en datamus på Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hvorfor ikke bare bruke fingeravtrykk? Lenke til kommentar
hekatombe Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Ytterst diskriminerende mot menn. Jeg krever å kunne logge meg på med måten jeg holder "joysticken" på. 1 Lenke til kommentar
DrJones Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Flott - kan ikke logge på tjenester fra mobil,nettbrett,jobb etc lenger . Ikke akkurat fremskritt. Alltid ha med "musa mi" ? Er jo ikke noe problem å brukke denne slags løsninger i kombinasjon med applikasjoner som "husker" passordene dine, som for eksempel LastPass - Vil jo enda være mulig å bruke vanlig passord der man behøver det om det er ønskelig. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Flott - kan ikke logge på tjenester fra mobil,nettbrett,jobb etc lenger . Ikke akkurat fremskritt. Alltid ha med "musa mi" ? Er jo ikke noe problem å brukke denne slags løsninger i kombinasjon med applikasjoner som "husker" passordene dine, som for eksempel LastPass - Vil jo enda være mulig å bruke vanlig passord der man behøver det om det er ønskelig.Joda , hørt om ironi...Artikkel teksten lyder "passord bli erstattet av". Endret 11. oktober 2014 av syar2003 1 Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Kommer aldri til å bli en suksess. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981238947 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Dette er garantert ikke noe for meg, da jeg holder musa på ganske mange forskjellige måter igjennom dagen Lenke til kommentar
sevs Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Hva med oss som bruker trackpad eller lignende? Flott - kan ikke logge på tjenester fra mobil,nettbrett,jobb etc lenger . Ikke akkurat fremskritt.Alltid ha med "musa mi" ?Er jo ikke noe problem å brukke denne slags løsninger i kombinasjon med applikasjoner som "husker" passordene dine, som for eksempel LastPass - Vil jo enda være mulig å bruke vanlig passord der man behøver det om det er ønskelig. Joda , hørt om ironi...Artikkel teksten lyder "passord bli erstattet av". Du må også huske "kan passord bli erstattet av". Endret 13. oktober 2014 av sevs Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Blir problematisk for meg, bruker begge hendene, basert på hvor jeg sitter (datarom\stua) og eller hva jeg holder på med (privat\privat) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Dette er garantert ikke noe for meg, da jeg holder musa på ganske mange forskjellige måter igjennom dagen Dette er nok tatt høvde for - selv om du prøver å skrive annerledes håndskrift så vil det være nevrologiske signaturer i skriften din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå