Anonymbruker123 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg trenger hjelp til hva jeg skal kjøpe til jenta mi på bursdagen hennes(15). Det er enda en stund til hun har bursdag, men jeg ønsker å være ute tidlig mens jeg fortsatt har penger... Jeg ønsker å kjøpe henne noe fint men ikke for dyrt, opp til 300kr ca. Jeg er bare 16 så jeg har ikke så mye penger, hehe. Gjerne en liten gjennstand, som smykker eller noe slikt. Finnes det butikker i Trondheim der man kan kjøpe noe som passer? Tusen Takk på forhånd, jeg trenger svar asap! :D Lenke til kommentar
War Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Lommetørkle til når snappchat-hacken kommer ut over helga ? Har hu ingen hobbyer? Gamer / leser / idrett? 300kr-smykke har alle smykkebutikker i byen. 2 Lenke til kommentar
Anonymbruker123 Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Hun liker fotball, snowboard og slike ting. Noen butikker i byen man kan få inngravert navn i f.eks armbånd til ok pris? Lenke til kommentar
Anonymbruker123 Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) (F.eks noe slikt) tips til butikker og prisen bør som sagt være til en viss grense Endret 10. oktober 2014 av Anonymbruker123 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Prøv noe sånt som bjørklund og lignende kjeder. De har nok det du ser etter. 1 Lenke til kommentar
Anonymbruker123 Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå