fjarle Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Vi deler ut Sony Xperia Z3 Compact til en heldig vinner.KONKURRANSE: Vinn markedets beste kompakte smarttelefon Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Og akkurat nå som jeg skulle til å kjøpe den? Genialt! Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Glemte selvfølgelig å skrive farge dersom man skulle være så heldig å vinne:) 1 Lenke til kommentar
Kristian K Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Glemte selvfølgelig farge jeg også, men om jeg skulle være så heldig og vinne denne gir jeg blanke i hvilken farge jeg evt skulle få, denne telefonen er nydelig uansett! Selv om jeg syntes den sorte er alleraller finest Lykke til folkens Lenke til kommentar
Sindrus123 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg ønsker Z3 Compact i svart Lenke til kommentar
Sindrus123 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg glemte også å skrive i adressefeltet, men jeg ønsker svart Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Nå reklamerer Sony med god batteritid, så da bør man vel kunne slå mer i bordet dersom også z3 skulle vise seg å stryke på dette området. Sony v og z1 har massiv kritikk for elendig batteri. Min erfaring er den samme, at batterkapasitet brått ble meget dårlig etter Android oppdatering. Så dårlig at jeg er skeptisk til Sony sin håndtering av dette. Det gjenstår å se om z3 havner i samme fella ved en oppdatering. Ja, alt som krever ekstra av batteri er skrudd av,mobil tilbakestilt m.m.... Google viser hvor omfattende dette er. Endret 13. oktober 2014 av plankeby Lenke til kommentar
Steffiluren Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Dette er absolutt en telefon å begjære... Når den virker vel og merke... Kjøpte en z3 for en måned siden, og har siden da gått gjennom 3 telefoner. Den første hadde en høyttaler som var DOA (Dead Om Arrival), den andre var ikke vanntett og konket hele sliten, og den jeg har nå vil ikke aktivere mobildata for en hver pris. Noen andre som har opplevd lignende? Venter bare på at Telenor går med på å heve kjøpet, sånn at jeg får kjøpt en Nexus 6... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg