AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 MEN, jeg er jente! Møtte han på en fest, og han sa at jeg er søt! Jeg ble litt fornørmet, tok ikke dte som et kompliment akkurat! Men vi skal finne på noe sammen snart. Neste gang jeg si at han er søt! -.- Anonymous poster hash: 497f0...3cc Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Åja, glemte å skrive ned spørsmålet! HVA legger dere i ordet søt når dere sier det til en jente?! Anonymous poster hash: 497f0...3cc Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Da lurer jeg på hva man skal kalle en jente? Eller nærmere bestemt deg. Hva er et norsk ord/uttrykk du ønsker at en gutt skal kalle deg? Det andre alternativet jeg sånn i farten kommer på er "fin". Men "Fin" er jo liksom et ord man kan finne på å slenge ut om alt mulig rart. F.eks "åja det ehhh var en ehh fin genser" Selv om man ikke helt mener det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Du svarte ikke på spørsmålet mitt, men takk for bidraget anyways Anonymous poster hash: 497f0...3cc Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Du svarte ikke på spørsmålet mitt, men takk for bidraget anyways Anonymous poster hash: 497f0...3cc Vel, ikke du heller. Svarte i den andre tråden men kan også gjøre det her. En jente jeg kaller for søt mener jeg som et godt kompliment. Men er selvsagt situasjonsbestemt. Jeg vet ærlig talt ikke noen bedre dekkende ord. Så da håpet jeg jo du kunne svare meg på dette. Er greit å vite hva jentene egentlig vil bli kalt. Kanskje overraske kjæresten med noe annet enn hvor søt hun er. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 søt = feminin, imo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Andrull er en typisk "søt" gutt. En gutt som ser ut som en livsglad person som egentlig er ganske kjedelig ellers i livet. Han ser ut som en typisk nerd som aldri gjør galt. Han kan ikke hugge ved, han kan ikke skru på bil og han kan ikke fikse ting i huset. Han elsker nok å sitte på datamaskinen sin. Søt i ansiktet og jeg kunne godt vært venn med Andrull, men ikke kjærestepotensiale i det hele tatt. Jeg vil ha en mann med dyp stemme, er handy, 3-dagers sjegg, litt rufsete hår, gjerne litt muskler, går i litt tøffe klær og ikke slike hipster-klær med alle slags farger og tighte bukser. En badboy rett og slett. Markerte og litt breie kinnbein bruker også å være hot, utenom på samer da.. Personligheten vil uansett spille en stor rolle og han må bevise at han bryr seg om meg og ikke bare vil ha ei knulledukke. Joe Manganiello er en typisk manne-mann! Sånne menn er attraktiv for meg hvertfall. http://www.waleg.com/celebrities/images/joe-manganiello-cc.jpg Anonymous poster hash: 61fde...5a4 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Hehehe. Ikke hver dag man har æren av å bli analysert på nett. ^^ Jeg kan godt se for meg at jeg er typisk "søt". Og joda, du har nok rett i at jeg kan være glad i datamaskinen og sitte på den. Jeg er jo (også kanskje åpenbart) ikke av den mørke og muskeløse typen, og jeg vil nok bli oppfattet som en generelt livsglad person. Noe kjedelig? Muligens, spørs litt hva man legger i det. Mulig nerder har litt kjipt rykte om å være litt innadvent? Jeg vet ikke. Jeg er i alle fall ganske utadvent og finner meg fort i sentrum av flokken, samtidig som jeg finner på mye tull og sprell. Kan være kjedelig i visse ting, og vil nok ikke være den som "utfordrer" jenta nok, eller tar henne med på noen syke diskoteker. Ikke forvent at jeg stiller opp med en motorsykkel i skinndrakt anytime soon. Der du derimot tar feil, er at jeg ikke er praktisk anlagt. Og hugger både veden, skjærer ned treet og tar deg gjerne med på overlevelsestur i skogen, jakte på mat med bare kniv og eget lagd spyd i havet. Glad i å jobbe med verktøy og vet veien om maskiner. Og skifter gjerne olje på bilen, finner småfeil eller skifter dekk til deg i bar overkropp, men er dog ingen mekaniker. Har greit med skjeggvekst og liker godt 2-4 dagers skjegg. Det er tett, men ikke spesielt mørkt. Noen liker det, andre ikke (dama er ikke en av de som liker det, så da blir det ofte nybarbert). Er/var (alt etter hvilken form man ser meg i) mer atletisk bygd uten spesielt breie kinnbein. Men er Ikke badboy, så jeg er nok ikke din kjærestetype nei. Kort sagt: Ganske bra gjort ut fra en avatar, og du traff nok i alle fall 70/30. 70 % riktig i fordommer, og 30 % var helt eller delvis feil. Må vel bety at jeg er 70 % søt og 30 % kjekk, alt etter i hvilket element man ser meg i. :closedeyes:Og det kan helt sikkert stemme med hva jeg får av respons fra jenter. Endret 10. oktober 2014 av Andrull 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg bruker ordet 'søt' som et kompliment - essensielt så betyr det at jeg syns jenta er attraktiv. Gjerne både med tanke på oppførsel og utseende eller en kombinasjon av det. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Hehehe. Ikke hver dag man har æren av å bli analysert på nett. ^^ Jeg kan godt se for meg at jeg er typisk "søt". Og joda, du har nok rett i at jeg kan være glad i datamaskinen og sitte på den. Jeg er jo (også kanskje åpenbart) ikke av den mørke og muskeløse typen, og jeg vil nok bli oppfattet som en generelt livsglad person. Noe kjedelig? Muligens, spørs litt hva man legger i det. Mulig nerder har litt kjipt rykte om å være litt innadvent? Jeg vet ikke. Jeg er i alle fall ganske utadvent og finner meg fort i sentrum av flokken, samtidig som jeg finner på mye tull og sprell. Kan være kjedelig i visse ting, og vil nok ikke være den som "utfordrer" jenta nok, eller tar henne med på noen syke diskoteker. Ikke forvent at jeg stiller opp med en motorsykkel i skinndrakt anytime soon. Der du derimot tar feil, er at jeg ikke er praktisk anlagt. Og hugger både veden, skjærer ned treet og tar deg gjerne med på overlevelsestur i skogen, jakte på mat med bare kniv og eget lagd spyd i havet. Glad i å jobbe med verktøy og vet veien om maskiner. Og skifter gjerne olje på bilen, finner småfeil eller skifter dekk til deg i bar overkropp, men er dog ingen mekaniker. Har greit med skjeggvekst og liker godt 2-4 dagers skjegg. Det er tett, men ikke spesielt mørkt. Noen liker det, andre ikke (dama er ikke en av de som liker det, så da blir det ofte nybarbert). Er/var (alt etter hvilken form man ser meg i) mer atletisk bygd uten spesielt breie kinnbein. Men er Ikke badboy, så jeg er nok ikke din kjærestetype nei. Kort sagt: Ganske bra gjort ut fra en avatar, og du traff nok i alle fall 70/30. 70 % riktig i fordommer, og 30 % var helt eller delvis feil. Må vel bety at jeg er 70 % søt og 30 % kjekk, alt etter i hvilket element man ser meg i. :closedeyes:Og det kan helt sikkert stemme med hva jeg får av respons fra jenter. Dude.. du må lære å drite i hva folk mener om deg eller deres oppfatning av deg, særlig fra en internettroll som ikke tør å poste med sin normale avatar. Vær mann, vær deg selv, så får heller de ha sine fordommer, their loss. Personlig har jeg mer respekt av de som tør å være seg selv, selv om de kan være litt "sprø" noen tider. "Tøffe" gutter er som regel de som er mest usikre. Det var litt offtopic. EDIT: Ontopic: jenter som blir kalt for søt betyr ikke nødvendig automatisk blitt friendzona. Endret 13. oktober 2014 av Greddi Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg liker "søte" jenter, ser kun på det som en positiv ting. Det å kalle ei jente pen er jo greit nok, men det virker kanskje heller litt overfladisk. Fin blir også det samme, søt vil jeg si er litt mer enn bare utseende, og liker ordet bedre hvis det passer jenta. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hehehehe morsom tråd. Jeg stiller litt i andre enden av tauet for for Andrull. Med det mener jeg ikke utseendemessig, for jeg aner ikke hvordan karen ser ut og ikke ser jeg meg selv som noe glansbilde heller, men livsstilmessig kanskje. Jeg gidder ikke utbrodere her, det er tilgjengelig nok for den som bryr seg. Men for å svare TS litt, om jeg kaller ei snelle "søt" så er det akkurat det jeg mener. Ei søt jente er for meg ei jente jeg gidder å se mer enn én gang på, ei som jeg kunne tenkt meg å vite mer om. Det finnes mange jenter som er pene å se på, men som ikke er søte, i alle fall etter min måte å se det på, og jeg vil heller, langt heller ha ei som jeg finner søt, enn ei som er stereotypisk pen å se på, dog skal sies at ei pen jente ofte ER søt også. Vel vel, det var mitt syn på saken Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Dude.. du må lære å drite i hva folk mener om deg eller deres oppfatning av deg, særlig fra en internettroll som ikke tør å poste med sin normale avatar. Vær mann, vær deg selv, så får heller de ha sine fordommer, their loss. Personlig har jeg mer respekt av de som tør å være seg selv, selv om de kan være litt "sprø" noen tider. "Tøffe" gutter er som regel de som er mest usikre. Det var litt offtopic. EDIT: Ontopic: jenter som blir kalt for søt betyr ikke nødvendig automatisk blitt friendzona. Tja, ikke vær dag noen anonyme (og dermed sikkert ikke så sensurert) gidder å analysere trynet ditt. Litt overraskende kanskje, men jaja, why the hell not. Så tenkte jeg skulle gjengjelde "tjenesten" med å påpeke hvordan man lett kan være for lett til å dømme. Kanskje det gir et annet syn/tankevekker, kanskje ikke. Var nok ikke fordi jeg ønsker at en person av sikkert 10 000 som har sett avataren min skal få riktig inntrykk. Skal finnes grenser for hvor mye man kan bry seg. Nei, jeg velger å tro at det er fordi jeg faktisk IKKE bryr meg at jeg kan ha meg selv som avatar. Og er en person som ikke har noe problem med å være helt åpen, da jeg er helt trygg på meg selv. Men men, nok om den saken kanskje. Vil bare kjede dere i hjel om jeg åpner meg opp mer nå. Endret 13. oktober 2014 av Andrull Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 TS her. Så bra, da.. da han sa at jeg var søt, strakk han ut armen for å gi meg en klem og smilte litt på skakke. Så det er vel positivt.Dessuten er jeg et par hoder lavere enn han, så kanskje litt derfor.. Søt = attraktiv og sjarmerende på en eller annen måte? pen = overflatisk, har utseendet men ikke noe mer spennende utover det? Kjærestemateriale: pen < søt? Anonymous poster hash: 497f0...3cc Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Så det er vel positivtSelvsagt er det positivt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Så det er vel positivtSelvsagt er det positivt. Oki. Jeg husker jeg bare ble sinnsykt fornærmet den dagen…………! Anonymous poster hash: 497f0...3cc Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) TS her. Så bra, da.. da han sa at jeg var søt, strakk han ut armen for å gi meg en klem og smilte litt på skakke. Så det er vel positivt.Dessuten er jeg et par hoder lavere enn han, så kanskje litt derfor.. Søt = attraktiv og sjarmerende på en eller annen måte? pen = overflatisk, har utseendet men ikke noe mer spennende utover det? Kjærestemateriale: pen < søt? Anonymous poster hash: 497f0...3cc Jepp, basicly. Endret 14. oktober 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Så det er vel positivtSelvsagt er det positivt. Oki. Jeg husker jeg bare ble sinnsykt fornærmet den dagen…………! Anonymous poster hash: 497f0...3cc Bomma fælt den dagen gitt Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg synes ordet søt er et kompliment, det er koselig og for meg går det på både personlighet og utseende. Jeg kan lett si at venninner er slte, eller barna, eller typen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå