AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Føler jeg er på vei inn i en depresjon. Jeg har stort sett alltid hatt venner jeg kan ringe å finne på noe hvis jeg ville, spessielt et par kompiser og ei venninne som jeg har sett på som veldig nære venner jeg kunne snakke med omtrent alt om og ha det gøy sammen med uten å finne på noe spesielt. Jeg har også hatt endel vanlige venner som jeg har vært mye å spilt vollyball, badet med osv i sommer. Det hele startet med at det ble slutt mellom typen og denne gode venninnen, på grunn av dette ble hun alltid med ut når jeg dro ut med gjengen samt at vi var mye sammen bare vi to også. Vi hang sammen på tomannshånd lenge før det ble slutt også, men etter det ble slutt var vi sammen omtrent hver dag. Etter en stund merket jeg at jeg begynte å falle for henne, det var vanlig at hun la bena sine oppå fanget mitt når vi lå i sofaen osv og tilslutt tok jeg motet til henne og begynte å stryke henne litt på låret. Hun likte det tydeligvis og vi ble liggende og kose. Tiden etter hang vi fortsatt sammen som venner, men vi hadde mye filmkvelder der vi lå og koste, og vi sov ofte sammen og hun la seg inntil meg osv, vi hadde også sex en 4-5 ganger, før hun plutselig begynte å trekke seg unna. Og når jeg spurte henne sa hun at ting ikke fungerte slik som situasjonen hennes var nå og at det ikke var vits å holde på noe mer siden jeg var ute etter forhold og hun ikke. Jeg følte det gikk greit da hun egentlig hadde sagt at hun ikke var klar hele tiden, men håpte jo selvfølgelig at hun skulle skifte mening over tid, noe hun også sa at kunne skje. Mens jeg var mye med denne venninnen min ble også desverre en av mine nærmeste kompiser nedprioritert, vi møttes av og til, men han var vant til at vi var sammen omtrent hver dag før så han tok det ikke så veldig pent. Etter episoden med venninnen min roet vi ned kontakten, vi bestemte oss for å beholde vennskapet, men har kun møttes et par ganger de to siste månedene. Så jeg føler egentlig at jeg mistet to av mine nærmeste venner pga dette. Så jeg ble avvist av denne jenten, det at hun gjorde det på en mest mulig snill måte gjør det egentlig at jeg føler meg 100 ganger værre, det var ikke noe som gikk galt og selv med så mye tid sammen så fikk hun rett og slett ikke følelser for meg. Føler meg bare så sinnsykt uattraktiv, samtidig føler jeg meg også veldig ensom. Jeg mistet delvis kontakt med to av mine nærmeste venner som jeg tilbringte mesteparten av fritiden min med før. Nå er jeg stort sett med overfladiske venner som stort sett ringer meg hvis de trenger noe eller sitter hjemme og spiller, og det får meg ikke akkurat til å føle meg bedre. Jeg har tidligere utsatt for mobbing noe som gjør meg ganske sårbar for slike nedturer. Tankene som får meg til å føle meg dårlig er ikke at jeg har så mye følelser for denne jenta, jeg savner mer følelsen hun ga meg, selv om det var en jente jeg virkelig ville satse seriøst med. Stort sett alle andre jenter jeg har holdt på med har kun vært useriøst og jeg har aldri hatt noe interesse av noe mer en sex der heller, men nå føles det som om jeg ikke betydde noe for dem heller. Jeg prøver å holde motet oppe og jeg merker at dagene er veldig opp og ned. Har følelsen av at alle andre lever så perfekte liv, mens jeg er nede i søla. Jeg trener aktivt, men føler ikke det hjelper så mye, alt bare føles så håpløst.. Er ikke meningen å klage så mye, men måtte bare få det ut og kanskje få litt tips til hvordan kan komme meg ut av denne kneika... Anonymous poster hash: cae8a...348 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Kan forstå vanskeligheten du går igjennom, og det er definitivt ikke lett med litt kleine sosiale forhold. Det er nok ingen som helt kan sette seg inn i ditt liv og nøyaktig hvordan du føler deg, og det finnes nok ingen mirakelkur. Jeg tror du bør prøve å komme mer i kontakt med de vennene du føler du har mista. Prøve å få ting tilbake til det vanlige venneforholdet som var før, hvis det lar seg gjøre. Ser litt ut til at du ikke er helt sikker på hva du følte om denne jenta, men at det var mer en greie der du følte deg bra fordi noen ville være intim? Dette er vel helt normalt for alle, vi liker det når folk vi liker ønsker å være nærme eller intime, uten at det nødvendigvis betyr at man har veldig sterke kjæreste-følelser for denne personen. Er vel kanskje ikke så hjelpsomt det jeg skriver, og det er som sagt ingen mirakelkur. Det eneste jeg kan anbefale på det sterkeste er at du fortsetter hverdagslivet. Skole/jobb eller hva det enn måtte være. Du bør ikke trekke deg enda mer inn og vekk fra hverdagslivet. Lediggang er roten til mye vondt. En slik type forum som dette kan nok også være et godt utløp for følelser. Vet ikke hvordan du er, men i hvert fall så er jeg av typen som er håpløs på å snakke om egne følelser, spesielt 'face to face'. Da er det nok lettere å kunne åpne seg litt og prate om forskjellige ting på steder som dette. Håper det går bedre fremover, vil gjerne se oppdateringer også dersom du føler for å dele 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg har vært med en god del jenter før som ikke får meg til å føle noe som helst, så det er nok ikke bare intimiteten jeg savner. Med denne jenta kom følelsene sakte og vi avsluttet før jeg fikk skikkelige følelser, det er kanskje en blanding av vennefølelser og kjærestefølelser jeg vet ikke helt, vanskelig å forklare. Jeg har prøvd å kontakte denne vennen min flere ganger, men han kan være opptatt fordi han skal se på tv-serie og andre ubetydelige ting. Han er tydeligvis furten på meg, men jeg føler egentlig ikke jeg har gjort noe galt så blir litt feil av meg og komme krypende. F.eks når jeg skulle ha fest hjemme så skulle han egentlig komme, men droppet det fordi jeg ikke gadd å komme å hente han slik at han måtte kjøre opp selv. Er litt sånn personligheten hans er, men blir litt prinsippsak for min del. Når det gjelder venninnen min så er det litt vanskelig. Vi later som ingenting når vi er sammen, men når man tidligere har vært så nære så føles det litt unaturlig og gå tilbake til vanlig vennskap for min del ihvertfall. Men satser på at det går seg til over tid. Anonymous poster hash: cae8a...348 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 er det noe å gå inn i depresjon for?? Hadde jeg ikke gjort for så lite faktisk... vi har alle (når vi er litt oppi åra) pult damer som ikke ville ha oss allikevel... PGa ett eller annet dritt som er drit-kjedelig. Så drit i det å gå videre. Og vær glad du fikk noen nye erfaringer på veien. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) er det noe å gå inn i depresjon for?? Hadde jeg ikke gjort for så lite faktisk... vi har alle (når vi er litt oppi åra) pult damer som ikke ville ha oss allikevel... PGa ett eller annet dritt som er drit-kjedelig. Så drit i det å gå videre. Og vær glad du fikk noen nye erfaringer på veien. Nå er du ikke hjelpsom i det hele tatt.. "Det hadde ikke jeg blitt deprimert av.." - Men det er ikke deg det handler om, er det det? Endret 12. oktober 2014 av KinderLinda 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 er det noe å gå inn i depresjon for?? Hadde jeg ikke gjort for så lite faktisk... vi har alle (når vi er litt oppi åra) pult damer som ikke ville ha oss allikevel... PGa ett eller annet dritt som er drit-kjedelig. Så drit i det å gå videre. Og vær glad du fikk noen nye erfaringer på veien. Ikke alle takler avvisning like bra, spessielt ikke når det skjer på denne måten. Hvis man tidligere har slitt med selvbilde så hjelper det ikke akkurat at en jente ikke finner deg attraktiv nok til å være kjæreste. Anonymous poster hash: cae8a...348 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 hva vet du om at hun ikke finner deg attraktiv nok? Tenk litt over situasjonen: - Hun fikk litt nærhet av deg etter bruddet=helt normalt med litt rebound - Hun kom over greia og vil stå på egne ben, det er for tidlig å gå inn i nytt forhold. Mange mennesker hopper fra forhold til forhold men mange gjør også ikke dette. - Du er kompisen til eksen hennes, det kompliserer ting. Der har du nok grunnen til at hun ikke vil bli kjæreste med deg, hun synes du var attraktiv nok til en rebound, da er du attraktiv nok til å bli kjæresten hennes også hadde kjemien stemt perfekt. Du er kompisen til eksen hennes, du blir ikke sammen med henne, sorry. Det skjer men sjeldent Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg vil ikke akkurat kalle eksen en kompis, vi er vel mer bekjente. Jeg kjenner han kun gjennom henne og mesteparten av tiden jeg var med henne, mens de også var sammen var uten han. Anonymous poster hash: cae8a...348 Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Been there - done that. La depresjonen ta deg. Sørg en stund og sorter tankene. Bygg opp selvbildet, børst av støvet og kom deg videre. Just så enkelt er det. Det som ikke dreper deg, gjør deg sterkere (eller lam fra livet og ned), men du ble vel ikke påkjørt av en buss, bare ræ***lt av et annet menneske. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2014 Jeg skulle gjerne funnet meg noen ny, men det er ikke så enkelt for min del. Det gjør det hele tyngre å svelge fordi jeg vet det er lenge til neste gang, om det i det hele tatt noen gang kommer til å skje. Får jo oppmerksomhet fra jenter av og til, men stort sett er de ganske uinteressante. Kanskje jeg sikter for høyt, men da kan jeg jo like gjerne være singel og innse at jeg ikke er attraktiv nok til å finne ei jente jeg faktisk er tiltrukket av. Anonymous poster hash: cae8a...348 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 (endret) Livet består av bygge opp, rive ned, bygge opp rive ned, bygge opp - plutselig står du der med et flottere bygg enn du kunne drømme om Endret 19. oktober 2014 av Aiven 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå