Tord.f Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Har et Dos basert spill som heter Liero, når jeg/vi (to personer som spiller sammen) trykker 4+ knapper inn samtidig, er det bare noen av dem som reager(og eventuelt låserseg inntil man trykker på den knappen som har låst deg en gang til). Dette er iritrende og veldig plagsomt. !Darkspear! Lenke til kommentar
klarsen91 Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Tror nok dessverre dette skyldes at spillet er dårlig laget, hvis ikke tastaturet har en hardwarefeil. Hvis spillet er kodet riktig, kan samtlige taster registreres helt uavhengig av hverandre. (tastaturet genererer et IO-signal hver gang en tast trykkes ned eller opp, så det er opptil de enkelte programmene å behandle denne informasjonen riktig) Lenke til kommentar
Toa Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Tja... Jeg bruker et gammelt tastatur, og det klarer ikke de samme tastekombinasjonene som nyere tastatur. Får bare en ekkel pipelyd. F.eks med dette gamle tastaturet her kan jeg ikke dukke og bevege meg på skrå samtidig i Unreal Tournament (3 tast kombinasjon). Med det tastaturet jeg hadde før var det ikke noe problem (som var et nyere tastatur). Lenke til kommentar
Tord.f Skrevet 21. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2002 Det rare er at det er ikke på alle pc'er/keyboard det skjer på. Det er ganske surt når knappen låser seg, ødelegger gameplay =(. Lenke til kommentar
Protector Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Liero ruler har det problemet jeg og jeg har nytt tastatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå