Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Lenovo Yoga 3 Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lurt på hvorfor Z-serien gikk ut. Den begynte riktignok å dra på årene, men konseptet var jo forut for sin tid da det kom, og tålte tidens tann i ganske mange år.

 

Det samme har jeg. Jeg tror rett og slett det ble for dyrt for Sony. Det er ganske drøyt at ca. 2,5 år etter denne ble lansert, er det så vidt jeg vet ingen 13" laptoper under 1,5 kg med en kraftigere CPU og raskere SSD (da denne kjører raid). Når man da legger til at den har full ethernet, HDMI og VGA så er det en ganske så uslåelig kombinasjon for de som vil ha en "bærbar stasjonær".
Lenke til kommentar

 

Den originale iPad fikk kritikk for å være for tung til brukes over lang tid. Den veide 0,68 kilo. Men det er ikke noe problem med denne maskinen på 1,2 kg? Jeg tror han som testet maskinen må ha usedvanlig kraftige armer.

 

En gjennomsnittlig mann har da ikke noe problem med å curle 8 kg manualer hver hånd. Hvorfor skulle 1,2 kg være uakseptabelt? :p

1,2 kg er vel i grenseland for en gjennomsnittlig nerd.

Lenke til kommentar

Jeg har lurt på hvorfor Z-serien gikk ut. Den begynte riktignok å dra på årene, men konseptet var jo forut for sin tid da det kom, og tålte tidens tann i ganske mange år.

Sannsynligvis fordi supporten på disse var en tragedie.

Skjermen på min røyk, og Sony sa det ville ta ca 5 uker å få byttet den.

Prøvde å få kjøpt skjerm for å bytte selv, siden jeg ikke kunne eller ville unnvære maskinen så lenge, men neida, da måtte den gamle skjermen sendes inn først.

Etter det røyk disken (en av SSD diskene og/eller RAID kontrolleren) så da var det bare å gi opp.

Litt greiere med proffmaskiner fra Lenovo, Dell eller HP. Ring, og dagen etter står det en kar på døra med reservedeler og verktøy.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ser ut som den mangler 3G/4G kort, så da er den dessverre utelukket...

Svelget noen kameler, og kjøpte likevel.

 

Det eneste som virkelig irriterer meg er at det er enda en ny standard for power.

 

Tastaturet kunne vært større, og med F knapper.

Enter kunne godt ha vært ytterst, og ikke bare nest ytterst.

Det kunne godt ha vært noe mer tilkoblingsmuligheter.|

Jeg hadde ikke vært lei meg om det var mindre kant rundt skjerm og tastatur.

Lengere batteritid ville vært en bonus.

 

Men - det spiller ingen rolle.

Jeg digger den!

Dette er første gang på mange år at jeg føler at det er noe nytt å spennende jeg holder i.

Dette er innovasjon på sitt beste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...