Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Lenovo Yoga 3 Pro


Anbefalte innlegg

Yoga 2 pro feide nettopp Macbook pro rett i søpla i testen tv2 hjelper deg(lydogbilde) hadde sist. T.o.m de fanatiske "apple" studentene i reportasjen skiftet side:-) Ser ut som Lenovo har funnet en vinneroppskrift her.

 

http://www.lydogbilde.no/test/datamaskin/lenovo-yoga-2-pro

 

MacBook Air vel, ikke Pro? To vidt forskjellige maskiner.

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Yoga 2 pro feide nettopp Macbook pro rett i søpla i testen tv2 hjelper deg(lydogbilde) hadde sist. T.o.m de fanatiske "apple" studentene i reportasjen skiftet side:-) Ser ut som Lenovo har funnet en vinneroppskrift her.

 

http://www.lydogbilde.no/test/datamaskin/lenovo-yoga-2-pro

MacBook Air vel, ikke Pro? To vidt forskjellige maskiner.

Stemmer. Min feil, er ikke så inne i apple sin verden.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke svært opptatt av "tynn". Jeg er mest opptatt av vekt, og at tastatur er fast og responsivt.

Ligger å leser dette i senga. Det hadde vært uaktuelt å holde på den vekten som disse småflisene utgjør.

Det blir nok fortsatt en pad og en PC lang tid framover.

Ikke for det, det er flott laget, men passer best for de som har "show off" som en faktor høyt på prioriteringslista.

Lenke til kommentar

 

 

 

Yoga 2 pro feide nettopp Macbook pro rett i søpla i testen tv2 hjelper deg(lydogbilde) hadde sist. T.o.m de fanatiske "apple" studentene i reportasjen skiftet side:-) Ser ut som Lenovo har funnet en vinneroppskrift her.

 

http://www.lydogbilde.no/test/datamaskin/lenovo-yoga-2-pro

MacBook Air vel, ikke Pro? To vidt forskjellige maskiner.

Stemmer. Min feil, er ikke så inne i apple sin verden.

Ser ut som at du er langt inne i lenovo sin verden for å gå glipp av noe så stort, din lenovo fanatiker :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den originale iPad fikk kritikk for å være for tung til brukes over lang tid. Den veide 0,68 kilo. Men det er ikke noe problem med denne maskinen på 1,2 kg? Jeg tror han som testet maskinen må ha usedvanlig kraftige armer.

Du skjønner dette er en fullblods PC, ikke bare en pad?

Endret av LoveAmiga
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den originale iPad fikk kritikk for å være for tung til brukes over lang tid. Den veide 0,68 kilo. Men det er ikke noe problem med denne maskinen på 1,2 kg? Jeg tror han som testet maskinen må ha usedvanlig kraftige armer.

Med tanke på at iPad bare er forvokst mobiltelefon uten ringefunksjon, så er det lett å si at den er tung.

 

En datamaskin på 1.2kg derimot, er lett.

 

Og en TV på 10kg kan i mange tilfeller ansees å være lett.

 

Eller 1000 kg bil...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Den originale iPad fikk kritikk for å være for tung til brukes over lang tid. Den veide 0,68 kilo. Men det er ikke noe problem med denne maskinen på 1,2 kg? Jeg tror han som testet maskinen må ha usedvanlig kraftige armer.

 

En gjennomsnittlig mann har da ikke noe problem med å curle 8 kg manualer hver hånd. Hvorfor skulle 1,2 kg være uakseptabelt? :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Den originale iPad fikk kritikk for å være for tung til brukes over lang tid. Den veide 0,68 kilo. Men det er ikke noe problem med denne maskinen på 1,2 kg? Jeg tror han som testet maskinen må ha usedvanlig kraftige armer.

Med tanke på at iPad bare er forvokst mobiltelefon uten ringefunksjon, så er det lett å si at den er tung.

 

En datamaskin på 1.2kg derimot, er lett.

 

Og en TV på 10kg kan i mange tilfeller ansees å være lett.

 

Eller 1000 kg bil...

 

Poenget er påstanden om at maskinen er "behagelig å bruke som et nettbrett over en lengre periode". Det er litt spesielt når den veier i nærheten av dobbelt så mye som et nettbrett som fikk kritikk for å veie for mye.

Den er lett for en bærbar pc, men fortsatt veldig tung for et nettbrett. Du vil ikke bruke denne lenge uten å ha noe å støtte den på.

Lenke til kommentar

 

Den originale iPad fikk kritikk for å være for tung til brukes over lang tid. Den veide 0,68 kilo. Men det er ikke noe problem med denne maskinen på 1,2 kg? Jeg tror han som testet maskinen må ha usedvanlig kraftige armer.

Du skjønner dette er en fullblods PC, ikke bare en pad?

 

Selvsagt. Den veier også mer enn dobbelt så mye som mange nettbrett.

Lenke til kommentar

 

Sony? Viktig å ta med byggekvalitet her også. Yoga 2 føltes jo massiv i forhold til fjervekten til Sony. Spent på hvordan de har lykkes med Yoga 3.

 

Ja. Vaio Z, ikke Vaio Pro. Er enig i at Vaio Pro er slantrete, men Z er stødig å bra bygd. Synes det er bra at PC bransjen legger vekt på lett vekt og mobilitet, men synes samtidig at det kan blitt vel mye av det gode.

 

Z'en er snart 2,5 år gammel nå, men jeg kan fortsatt ikke finne en god erstatter. Jeg vil ha en lettvekst laptop som kan erstatte stasjonær. Den må ha full HDMI, ethernet og VGA uten å måtte drasse rundt på adaptere.

Lenke til kommentar

Jeg håper materialvalgene er bedre denne gangen. Jeg returnerte min Yoga 2 Pro fordi den rett og slett for så forferdelig grisete ut. Med helt rene fingre ble det synlige fettmerker på touchpad, omliggende områder og tastene glinset som om jeg hatte smørt dem inn med smør. Har ikke opplevd så lett fett-synlighet på noen andre maskiner. Ellers så var maskinen nesten perfekt, selv om touchpaden var kjip å bruke. Satser på at rundre 3 blir bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...