KinderLinda Returns Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Noen flere som har en formening? Det at Mekker`n heter "Mekker`n" tyder vel på at han vet hva han driver med. Eller? Nå er jo "Mekker'n" kallenavnet for en fastfood-sjappe også.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg har full tro på at Mekker'n har peiling på hva h*n sier, men det er mange meninger som flyter rundt på nettet og fellesnevneren er for negativ til at jeg ville tatt sjansen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Grei den også. Fyr løs. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2014 Oppdrag utført, dette var jo faktisk veldig lett Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Bravo, flemmyboy! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Grattis. Bieffekter av å bytte olje på bilen din er hår på brystet, skjeggvekst, trang til å jakte på mammuter og drikke whisky. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg er blitt en helt ny person. Tydeligvis er det oljeskift på bilen som skiller menn fra gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå