Gå til innhold

Blandede årstider.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har mye nytt,men sender litt reprise også.

Siden her er ikke plaget med for mange kommentarer,på en måte så er det befriende.

Virker som alle sidene sliter ,årsaken er nok tretthets syndrom iblandet med liten sosial evne til å yte noe annet enn å levere.

Synes som motagerne er bra død de også og av uforstålige grunner.

Det er bra her er størrelsene på filene,man kan sjerpe litt .

Ser på tideligere bilder at aktiviteten er blitt lavere.

Ellers tar jeg masse bilder ,men nå er høsten på det siste.

Takker for kommentar og besøk Ingvald!

Øyvind.

Lenke til kommentar

Om jeg ikke hadde kjent igjen bildet så hadde jeg hvertfall kjent igjen stilen.

Kanskje noen av dine freskeste bilder med elementer fra "alle" verdenshjørner kunne vekke folket her inne?

Roar

Skal man vekke noen her inne må man ringe til IS.

Synes bilde var koselig( kona likte det også) , små barn kan se på det uten bind for øynene.

Trodde du husket dette,hadde flere versjoner :)

Sender inn litt tilfeldig,denne gang ble det bare slik.

Det er litt vits at folk kjenner igjen stil og utførelse,da har man i hvertfall ..noe.. om alt annet går skeis :)

Takker for kommentar!! Roar.

Lenke til kommentar

Friskt ja,men litt mye etter min smak,blir litt voldsomt, og uharmonisk,men du skal ha får du prøvde,;)

Friskt og litt for friskt tydeligvis :) Nå skal ikke jeg overprøve smaken din Karin, men heller nikke lett på hode.

Synes selv bilde har noen harmoniske trekk,sauene er ikke gjerdet inn og det er sommer selv om man kan se vinteren?

Klart man skal ha for man prøvde, noe annet ville jo ha vært å kaste bort bort noe som ville være helt meningsløst :)

Takker for kommentar og har forståelse for at noen synes jeg gikk out of range her :):)

Lenke til kommentar

Flot billede Øyvind, og jeg var ikke i tvivl om, hjem fotografen var!!!

Mvh. John

Fint du likte det ,John , mulig litt sprekt i svingene men har mange av sorten som er slik. Har ikke noe problem med kjennkjennelsen :) , tvertom. :)

Takker for kommentar og besøk!!

Lenke til kommentar

Fantastisk ...du kunne tjene penge på at lave nogen meget smukke plakater til folk...jeg købte gerne en :-) stort og smukt udført..vh Suss

Det kunne jeg ha tenkt meg å jobbe med,får mulig bedre tid frammover nå. Liker selv å lage til sånt litt utenfor virkeligheten, det kommer jeg til å fortsette med.

Takker for kommentar Suss,Hyggelig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...