Hveding Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hei. Skjermkortet har 2stk dvi uttak, men regner med at kun et av de støtter en DVI til VGA kabel. Har prøvd å koble til 2 skjermer som kun har mulighet for VGA, så kjøpte 2 stk DVI til VGA kabler før å koble til, å det funket jo ikke.. Tenker da om jeg kan koble til en skjerm som har DVI, vil det funke ? At den ene skjermen som allerede er koblet til med DVI til VGA kabel + en DVI til DVI kabel til en skjerm som da støtter DVI kabler koblet til skjermkortet ? Mvh Pat. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Svaret er kanskje ja, men det blir bare gjetting inntil du forteller hvilket skjermkort det gjelder. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Det er amd radeon 6900 serien, men står 0 info om akkurat hvilken modell.. Jeg prøver hjelpe en venn via nettet med dette, så er for han jeg gjør dette. Hvilket program kan vise akkurat hvilket skjermkort han har ? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Da funker det sikkert med 2 skjermer og den ene (merket utgang) kan være VGA. For å finne mer info om PC kan man f.eks. bruke Speccy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå