Cthulhu Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Intel har fått – eller «lånt» – en god idé.Din neste bærbare kan få to skjermer (Ekstra) Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ble litt heftig ramme på den ebokleseren. Fiffig løsning at de har festet en laptop bakpå da. 3 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Håper virkelig de bruker oled, og ikke andre strømspisende alternativer.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 OLED er ikke nødvendigvis så strømsparende? Kommer jo helt an på innholdet som skal vises på skjermen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg kunne godt tenkt meg litt større urbredelse av e-papir skjermer. Det er mange dingser som kunne hatt nytte av lengre batteritid, selv om det går på bekostning av farger. For eksempel skulle jeg gjerne hatt en selvstendig telefonklokke med mulighet for å lese og skrive SMS og samtidig batteritid på mer enn en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå