U1ven Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Har flere ganger over noen år nå irritert meg over at jeg ikke finner igjen spillet som jeg likte så godt når jeg var en 12-13 år. Jeg mener jeg var innom 2-3 slike type spill på forskjellige sider. For å forklare spillet slik at noen forhåpentligvis gjenkjenner det vil jeg gjerne nevne følgende: - Det var tekstbasert - Real-time - Målet var å plyndre gull fra andre slik at en kunne oppgradere sitt eget rike. - Kunne plyndre fra hvem som helst på medlemslistene - Var type energi/mana, slik at du ikke kunne plyndre hele tiden - Veldig få illustrasjoner. Håper virkelig noen kjenner igjen spillet og kanskje kan gi meg et navn å gå etter. Såvidt jeg husker var det ofte type "kingdom, empire" osv i navnene. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Cash King Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Var det en spøk? Det er snakk om spill fra en periode rundt 2006 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Var det en spøk? Det er snakk om spill fra en periode rundt 2006 Cash King har eksistert drittlenge. For noen år siden ble det kjøpt og oppgradert av Facebook. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg var på jakt etter et tekstbasert spill Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Cash King var tekstbasert en gang i tiden.. Nevermind. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 http://www.kingsofchaos.com/ - var det jeg var ute etter! Takk for hjelpa uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå