madman88 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hei, jeg har gått i innkjøp av en PS4 og sliter litt med NAT som viser NAT 2 både med trådløs og når jeg kobler til kabel Hva er enkleste måten å fikse dette på.Jeg kan utrolig lite om sånt både det å logge inn på ruteren , men også hvordan man gjør om på det. Kan noen guide meg igjennom Ruter oppsettet på asus ser ikke så tungvint ut så burde nok gå an å gjøre det enkelt? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) NAT 2 er riktig. Skal du ha NAT 1 må du sette statisk IP og IPeni DMZ. Endret 10. oktober 2014 av Emils. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Hei, jeg har gått i innkjøp av en PS4 og sliter litt med NAT som viser NAT 2 både med trådløs og når jeg kobler til kabel Hva er enkleste måten å fikse dette på. Jeg kan utrolig lite om sånt både det å logge inn på ruteren , men også hvordan man gjør om på det. Kan noen guide meg igjennom Ruter oppsettet på asus ser ikke så tungvint ut så burde nok gå an å gjøre det enkelt? du er helt sikker? Men med NAT 2 får man vel ikke spilt mot alle man vil? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 NAT1 betyr at du er direkte koblet opp til internett, med en ekstern IP-adresse. Da er du ikke bak en NAT eller ruterbrannmur. NAT2 betyr at du er koblet opp bak en ruter (altså den boksen som gjør at du kan ha flere enheter på nett samtidig), og at tilkoblingen er korrekt (portåpning/portforwarding fungerer) NAT3 betyr at du er koblet opp bak en ruter, og at det er noe galt med tilkoblingen (portåpning/portforwarding fungerer ikke, eller det er noen annet feil). Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Kan bekrefte det han over sier. NAT 2 er helt ok og helt normalt.Du spiller mot hvem du vil, kan hoste og alt er gull. Men det betyr at du er i en ruter, som ikke har noe å si for opplevelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå