AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hei, eg kom i kontakt med søsteren til min kollega som var 5 måneder i Norge på besøk. Eg har av ulike årsaker ikke hatt noe kontakt med jenter, egentlig ikke vært forelsket siden eg gikk på skolen for åtte år siden. Nå er eg 25 år gammel uten boe erfaring. Vi snakker en del på facebook etter hun reiste hjem. Vi begge sender masse smilefjes til hverandre. Hun har skrevet at eg ser veldig bra ut og at eg er veldig snill. Men har hele tiden tenkt at dette er bare noe hun sier, og at hun ikke er interessert i noe mer. Eg er også veldig sjenert når vi har møttes irl. Nettopp vært på besøk i hjemlandet der vi møttes tre av dagene sammen med min kollega. Men eg makter ikke å vise noe fra eg selv. På facebook har eg fortalt om problemet og at eg er forelsket i henne. Noen tips for å bare sperre denne flauheten bort? Sier gang på gang før neste møte at nå skal eg være meg selv men klarer det ikke... Eg blir både lei og sint på meg selv når eg vet hvor forvirret hun må føle det. Anonymous poster hash: 02760...0af Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ikke møt henne med andre. Møt henne alene, da er det lettere å få uttrykt sine følelser enn om man er i en gruppe. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Ja det merket eg, når eg var i hennes hjemland vi var gjerne 4-5 stk og det føltes helt umulig for meg å få en skikkelig samtale med henne, det løsnet først dagen før eg skulle hjem. Da var det bare meg, min kollega og henne. Da føltes det altfor sent og det var lite moro å reise hjem. Anonymous poster hash: 02760...0af Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå