Jome Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Kort fortalt: Maxtor OneTouch USB2.0/F.wire 250GB 8MB Personal Storage 7000, Ekstern 7200RPM Glimrende disk, men et lite problem: Når jeg starter Windows, får jeg opp feilmeldingen: NORTON Protection Initialization error:Can not find/protect drive (L:) Eller noe slikt.. Dette fører til at hvis jeg skal slette noen filer fra Maxtoren, må jeg først flytte filen(e) til den interne harddisken, og så slette den. Hvis jeg prøver å slette noe på L:, så står det "Kan ikke finne filen/banen" Har prøvd å confe Norton Protection, men finner ikke noe option for akkurat dette. Noen som har hatt et lignende problem ?? Lenke til kommentar
Jome Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Ingen som har noe peil. i det hele tatt ?? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Prøv på dagtid, når ikkje folk sover. Slemt og bumpe! Avinstaller Norton greia di da vel! izy! Har foresten samme disk sjølv. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har du prøvd å disable norton når du skal slette da...høyre klikk på nortonicon nederst i høyre hjørne, klikk disable! Kanskje d hjelper. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Disable Norton funker ikke, og har lite lyst å avinstallere hele Antivirusen.. Takk for forslag dog.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå