Hèxacôres Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Har en 4U server, og det duger ikke lenger med linja jeg har her hjemme.. Jeg trenger 100mbit linje (gjerne 1gbit hvis det ikke er grisedyrt). Noen tips til rimelige firmaer som leier ut co-location ? Lenke til kommentar
TSandvik Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 et kort enkelt søk på google., finner du di fleste svar: https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=colocation%20oslo Di fleste må du kontakte siden det er 4U du skal ha. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Du kan vel regne med å betale grovt rundt 1000,- ekstra for 4U kontra 1U. Man får åkei 1U-server for merkosten av 4U i løpet av ett til to år. Tenk litt på det Lenke til kommentar
biltema90 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg driver selv colo firma i oslo området, men jeg har dessverre ikke lyst å ha en kunde som garantert ikke har råd til mer en 1 måned med colo. Hva med å fortsette med alle de andre prosjektene dine? Du har jo mist laget 5 forskjellige hosting firma bare i år. 6 Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg driver selv colo firma i oslo området, men jeg har dessverre ikke lyst å ha en kunde som garantert ikke har råd til mer en 1 måned med colo. Hva med å fortsette med alle de andre prosjektene dine? Du har jo mist laget 5 forskjellige hosting firma bare i år. Må si det er ganske spenstig av deg å si at jeg garantert ikke har råd til mer enn en mnd co-location fordi jeg har hatt mye prosjekter på gang. Hva i helvette vet du om det egentlig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå