AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Hei!! Sorryyyy ikke meningen å stjele tråden, men en fyr som jeg liker, kalte meg søt?? Jeg er jente, er det da negativt eller positivt?? Er litt lav. Men han sa at jeg så søt ut. Hva mente han? Anonymous poster hash: e7158...1b3 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Søt er ikke alltid negativt fra min side. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hei!! Sorryyyy ikke meningen å stjele tråden, men en fyr som jeg liker, kalte meg søt?? Jeg er jente, er det da negativt eller positivt?? Er litt lav. Men han sa at jeg så søt ut. Hva mente han? Anonymous poster hash: e7158...1b3 Det er bare visse dialekter eller gamle folk som sier "kjekk" til jenter. Og det har ikke noe med utseendet å gjøre, men at du er en ålreit person. Tror det er litt mer variert hva gutter mener med søt enn jenter så vanskelig å komme med en så enkel generalisering som jeg gjorde på forrige side Hvis jeg sier det til en person mener jeg rar/sjarmerende (positivt), men hvis jeg omtaler en person til noen andre så mener jeg at hun har et yndig utseende. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 JEG mener alltid søt som et sterkt kompliment. Men er også situasjonsbestemt og kan være fra at jeg har lyst å være sammen med deg til at jeg bare synes utseendet ditt er ganske bra. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Blir ofte kalt søt, har et lite maskulint utseende tipper det er derfor. Jeg føler det er litt både og, har hendt at jenter har kalt meg søt og vært tiltrukket av meg, samtidig har også jenter kalt meg kjekk/pen uten at de har vært interessert, men kan jo ha noe med min væremåte ovenfor jenter å gjøre. Blir ihvertfall ikke klok på det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Søt er ikke alltid negativt fra min side. Men av og til? Dette spørsmålet har vært oppe noen ganger før. Å være søt kan være både positivt og negativt. Det kommer an på hva den aktuelle jenta foretrekker. "Søt" kan også være en eufemisme for en mindre flatterende oppfatning. Det som imidlertid alltid er tilfelle når du blir kalt "søt", er at det finnes lite til intet hint av testosteron i framtoningen din. Endret 10. oktober 2014 av Zarac Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Kun søt er ikke bra. Søt OG kjekk er derimot veldig bra. Lenke til kommentar
gladogfri Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Søt er ikke alltid negativt fra min side. Men av og til? Dette spørsmålet har vært oppe noen ganger før. Å være søt kan være både positivt og negativt. Det kommer an på hva den aktuelle jenta foretrekker. "Søt" kan også være en eufemisme for en mindre flatterende oppfatning. Det som imidlertid alltid er tilfelle når du blir kalt "søt", er at det finnes lite til intet hint av testosteron i framtoningen din. Uenig i det siste. Syns absolutt at en gutt kan vere maskulin og søt samtidig. Har en kompis som tente meg veldig, som er en av de mest maksuline jeg vet om, og også skikkelig søt.. :-) For min del er maskulinitet også å vere trygg nok i sin egen maskulinitet til å også kunne vere feminim. Har flere kompiser som prøver hardt å vere maskulin, og det er lett å gjennomskue og ikke like sexy som trygg maskulinitet som også kan vere følsom :-) mener maskulinitet er å vere sterk og tydelig, men ikke ufølsom. desverre har macho-idealet gitt maskulinitet et litt negativt bilde, når det egentlig er noe av det råeste og fineste som finnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå