V. Haugen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 – Jeg gir min utvetydige støtte til nettnøytralitet, sier USAs president.Obama vil bevare Internett slik vi kjenner det Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 hehe, det var den rette ræven som fes... 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 nå ble jeg faktisk sint Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Så, da slipper USA's regjering å betale ekstra for NSA-tjenester 2 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Da var det jo bra at han ansatt en mann nettopp fra kabelgutta til å utføre denne jobben http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Wheeler 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 nå ble jeg faktisk sint Sint for at presidenten sier at han er enig med folk flest? Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg tar absolutt ikke seieren på forskudd. "It ain't over 'till it's over". Det er ekstremt viktig at nettnøytralitets-debatten vinnes i politikk, og ikke bare i retorikk. Jeg er også redd for utbredt sensur dersom det frie nettet tapes. Er det "bare" penger som kan avgjøre hvilken netthastighet innholdsaktørene kan få? Eller andre ting, slik som ytringer, politikk o.l. ? Hvis innholdsaktører kritiserer bredbånstilbyderne, eller har andre meninger enn dem, risikerer de plutselig å bli begrenset til sneglefart? Hvis innholdsaktørene har brukere som er kritiske til bredbåndtilbyderne, vil da innholdsaktøren de benytter seg av bli strupet i hastighet? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 nå ble jeg faktisk sint Sint for at presidenten sier at han er enig med folk flest? Hva tror du? kanskje det faktum at han later som han er på vårt lag og later som han ikke har overvåket alt vi har gjort på internet de siste årene gjør meg irritert. dumt spørsmål. 1 Lenke til kommentar
loggie24 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 nå ble jeg faktisk sint Sint for at presidenten sier at han er enig med folk flest? Det og være president betyr ikke og være ærlig, det betyr og unngå kaos ved og lyve om den reelle situasjonen. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 nå ble jeg faktisk sint Sint for at presidenten sier at han er enig med folk flest? Det og være president betyr ikke og være ærlig, det betyr og unngå kaos ved og lyve om den reelle situasjonen.amen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 nå ble jeg faktisk sint Sint for at presidenten sier at han er enig med folk flest? Hva tror du? kanskje det faktum at han later som han er på vårt lag og later som han ikke har overvåket alt vi har gjort på internet de siste årene gjør meg irritert. dumt spørsmål. Haha, paranoid much? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 nå ble jeg faktisk sint Sint for at presidenten sier at han er enig med folk flest? Hva tror du? kanskje det faktum at han later som han er på vårt lag og later som han ikke har overvåket alt vi har gjort på internet de siste årene gjør meg irritert. dumt spørsmål. Haha, paranoid much? du tuller nå, sant? har NSA-skandalen gått deg hus forbi? 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Nei jeg er klar over at det har vært overvåkning, og hva har så det med denne saken å gjøre? Og ja, jeg synes fortsatt det er passe paranoid å tro at denne overvåkningen har vært skadelig for noe annet enn ryktet til NSA selv. Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Nei jeg er klar over at det har vært overvåkning, og hva har så det med denne saken å gjøre? Og ja, jeg synes fortsatt det er passe paranoid å tro at denne overvåkningen har vært skadelig for noe annet enn ryktet til NSA selv. Poenget er vel at masseovervåkning av uskyldige mennesker representerer noe negativt i seg selv. Og er det ikke helt opplagt at masseovervåkningen har hatt en rekke skadelige konsekvenser? Det har skadet personvernet og privatlivet til svært mange uskyldige mennesker. Det har skadet tilliten mellom staten og befolkningen. Og det har skadet forholdet mellom USA og dets allierte. Lenke til kommentar
isox Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Obama forstår det ISPene i USA ikke forstår. De vil tjene penger og driter i hvordan Internett blir seende ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Patetisk. Denne fyren sier en ting, og gjør det stikk motsatte. Finnes det noen glattere og mer uærlig politiker i den vestlige verden enn Obama? Det kan i så fall ikke være mange... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Patetisk. Denne fyren sier en ting, og gjør det stikk motsatte. Finnes det noen glattere og mer uærlig politiker i den vestlige verden enn Obama? Det kan i så fall ikke være mange... Stoltenberg, Støre, Lysbakken... Det kan nevnes mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg