Neophus Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Vel, beskrivelsen sier vel alt,. Er det noen som har noen erfaringer med denne? jeg finner ikke info om maskinen hos hp selv, bare på deal.no's sine sider ( her ). Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Sikkert skriveleif Minner fælt om denne: http://www.hp-expo.com/no/nor/consumer/not...ion/dm419a.html ... ville aldri "kjøpt" den gjennom DEAL i hvertfall! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 syns deal er greit jeg når man ikke har penger til å betale kontant.. men kan hende det er den du linket til. kansje de bare har gitt den annet navn p.g.a. dvd brenneren.. who knows.. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er du klar over at denne maskinen isåfall vil koste deg ca 25k, dersom du tar avbetaling over 3 år!! Garantert at du er lei av å sitte å betale ca 700kr i mnd når maskinen egentlig bare er en gammel ubrukelig haug! Lenke til kommentar
Engen Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Maskinen har ATI Mobility Radeon 345M IGP "grafikkort" med opptil 128 mb delt minne. Dette er helt håpløst på spill. I tillegg er det bare en 4200rpm harddisk, og det merkes godt. Skulle jeg kjøpt en ny bærbar i dag ville jeg minimum hatt en 5.400 rpm harddisk og et eksternt skjermkort - ATI 9000, 9200 el. 9600 m/64 mb minne. Litt dyrere for gledens skyld! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 maskinen skal ikke brukes til spill, bare chat/surf/html for det meste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå