Ovidia2 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ballerina girl Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Flott komp og kledelig s/hv. Flott positur på modellen, som viser lidenskapen for dansen. Slike bilder kan jeg like. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Nydelig! Liker godt den søte tittelen mot det litt røffe sv/hv bildet! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ere'e fugl oppi treet der? Til tross for at jeg forstår at støyen er en planlagt del av bildet ville jeg tatt et bånnkutt omtrent der det mørkeste slutter sett fra nedre ramme - ikke bare fordi det er uskarpt, men også fordi det er mye sort i feltet og det trekker lett oppmerksomhet så blikket lett låses litt fast der. Scroll ned og dekk til så du får hele området fram mot modellen noenlunde skarpt og se hva du synes da? Absolutt er spenstig bilde som jeg altså synes blir best uten det mørke uskarpe felte nederst. Men det er du som avgjør - jeg bare hoster opp forslag. Roar Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Veldig avdempet og legger merke til Roars kommentar om fugl i skogen,synes ikke jeg ser lidenskapen for dans her sånn overveldene. Jamt og masse gråtoner , litt anomymt i helhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg