DenLilleBananen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Lurer på om det er OK å bruke en eldre PSU på ny hardware? Sitter med alt av deler klar til ny rig, men mangler PSU som kommer sent neste uke. Er utolmodig og har en eldre PSU sittende som kanskje kan brukes til den nye kommer. Ny rig specs: HK: ASRock Z97E-ITX/ac RAM: 16GB Ram SSD: 512GB MX100 CPU: i5 4690k CPU Cooler: h100i GPU: evga gtx 980 sc PSU: Silverstone SX600-G (venter på denne fortsatt) Gammel PSU tilgjengelig: Corsair VX 550W. Er dette noe som kan gjøres eller frarådes det? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Det du bør sjekke er at PSU'en er kraftig nok for skjemkortet (på denne siden står de at den krever 500w så du er home safe der). HK krever vanligvis en 4 pins konakt for CPU'en. jeg ser ikke strømkonaktene på siden for HK hos produsenten men det kan du sikker sjekke opp selv. Lenke til kommentar
DenLilleBananen Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 HK er 4 pin + 32pin ja som PSU har (2x2pin + 32pin). Kjøre på? Ingen problemer? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ja, det skal ikke være noe i veien med det. Ja bort sett fra at det ikke er av beste sort, men det har den nå heller aldri vært. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Er vel bare å prøve ja, selv venter jeg også på Silverstone SX600-G den går kun høyere og høyere opp i pris og blir utsatt og utsatt leveringstid. Lenke til kommentar
DenLilleBananen Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Proshop har den som bestillingsvare. Sendes fra tyskland direkte, hadde 12stk når jeg snakket med de tidligere i dag. Avbestilte hos Dustin da jeg akkurat ikke fikk de som kom inn i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå